11/29/2016

IHANA NYC BRUNSSI

333

Moikka!
Hullua ajatella, että kirjoitan nyt inspiksen täyttämänä jo toista postausta tälle viikolle. Tänään mulla on teille veden kielelle tuovia kuvia mun supermaukkaasta New York -tyylisestä brunssista, jonka toteutin eilen. Innostuin superisti laittamaan mulle vähän uusiakin juttuja tähän, sillä sain BID tapahtumassa kivan tuotepussin joka oli täynnä mulle uusia Risentan ja Santa Marian tuotteita.

_MG_186377

444

Halusin aloittaa mun brunssin vähän kevyemmin ja tähän toimi aivan täydellisesti tuorepuuro, jonka reseptin bongasinkin BID -tapahtumassa. Tämä kätkee sisäänsä mm. chiasiemeniä ja kookosmaitoa, jotka löytyivätkin saamastani tuotepussukasta. Reseptin tähän ihanuuteen löydät täältä! Suosittelen lämpimästi kokeilemaan, itse ainakin tykkäsin tästä todella paljon.

KUVA"22

Tuorepuurosta siirrytään brunssin tuhdimpaan ja niin sanottuun "pääruokaan". Selailin inspiraatiota NYC -tyylisestä brunssista, ja panin merkille, että ilman purilaista sekä jonkin sortin munakasta ei ole NYC -tyyliin sopivaa brunssia. Tällä perusteella lautaselleni päätyikin kanahampurilainen, joka sisältää mm. aurinkokuivattua tomaattia, sienisalaattia, kanaa sekä brie-juustoa. Tälle lisukkeeksi tein munakokkelia kinkulla ja tomaatilla, sekä pienen avokadosalaatin tuomaan vähän raikkautta lautasen muille antimille.

66666

Viimeisen osion merkeissä päästään heittäen eroon makeanhimosta, sillä jälkiruokana mun brunssilta löytyy gluteenitonta brownieta (ehkä enemmänkin mutakakkua) jonka kanssa on tarjolla mustikoita sekä vaniljakastiketta. Voin kyllä kertoa, että tämä kruunasi koko brunssin ja en ainakaan itse jäänyt kaipaamaan enää mitään muuta. Kiitokset Risentalle ja Santa Marialle haasteesta!

555

1 kommentti :

  1. Oih miten hyvältä näyttääkään! Upea blogi Sulla :)

    www.tiiaemilia.blogspot.com

    VastaaPoista

Muistakaa että ruudun toisellakin puolen on vain ihminen, ja ennenkuin haukut mieti oletko itse täydellinen, kiitos!