9/23/2015

SAN FRANCISCO

Heippa!
Mä olen täällä taas. Hurjan pitkän blogihiljaisuuden jälkeen olen löytänyt uuden motivaation blogia kohtaan. Hiljaisuuteen on moniakin syitä joita en tässä kuitenkaan ala selittelemään sen kummemmin. Tämän mun huikean comebackin ajattelin aloittaa näyttämällä vähän mun Amerikan matkakuvia! Olin siis kesällä kaksi viikkoa rapakon toisella puolella lauleskelemassa kuoromatkalla. Ja kuinka laimealta kuoromatka saattaakin joidenkin korvaan kuulostaa kaikille teille voin valehtelematta sanoa, että mulla oli aivan huikea reissu! Kuvia reissussa tuli räpsittyä ihan kiitettävän paljon, joten ajattelin jakaa nämä ihan muutamaan eri postaukseen. Aloitetaan ihan ekana San Franciscon kuvilla, siellä vietinkin mun reissun ensimmäisen puolikkaan! Mutta sen pidemmittä puheitta mennään kuviin :-)
_MG_7856
_MG_7678
IMG_8013
_MG_7934
IMG_5675
IMG_3809

Onko teistä joku käynyt joskus San Franciscossa, oliko tuttuja maisemia? 

3 kommenttia :

  1. tänä kesänä olin kans kaks viikkoa eri puolilla kaliforniaa ja myös san fransiscossa:) tosi kivoja kuvia olit ottanut!

    VastaaPoista
  2. Eikä ihania kuvia!♥ Mekin lähdemme toukokuussa USA tarkoituksena tehdä sellainen road trip LA-Las Vegas-Grand canyon-Yosemite-San Francisco-LA. En malttaisi millään odottaa ja nää kuvat vaan yllyttää mun matkakuumetta :'D Missä majoituitte? :)
    ♥:JennyJanette

    VastaaPoista
  3. Oli varmasti mahtava reissu - jo näitä kuvia katsellessa meinaa iskeä matkakuume! :)

    VastaaPoista

Muistakaa että ruudun toisellakin puolen on vain ihminen, ja ennenkuin haukut mieti oletko itse täydellinen, kiitos!