6/06/2015

JUHLAHUMUA | #TB

Moikkamoi!
Lupailin muutama postaus takaperin, että kirjoittelen ja laitan kuvia mun veljen yo-juhlista, mutta viikko on pyörähtänyt supervauhtia ja ajatuksissa ollut aivan muista juttuja, haha. Juhlat olivat siis tasan viikko sitten lauantaina, eli 30. toukokuuta. Koko päivä starttasikin yo-juhlalla, jossa siis lakitettiin kaikki tuoreet ylioppilaat. Tämän jälkeen siirryttiinkin kotiin juhlimaan omia yo-juhlia, jotka oli mun mielestä tosi onnistuneet!

_MG_9109

_MG_9104

Ruokatarjoilut oli mun mielestä tosi kivat, kyllä mulle päivän mittaan muuten erilaiset tarjottavat maistuikin! Kaikki ruokakuvat on itse asiassa Elisabethin ottamia, sillä Ellu oli meidän juhlien virallinen valokuvaaja :-) Päivä meni sutjakasti ja oli ihana nähdä tuttuja, joita ei kovin usen nääkkään. Päivän päätteeksi mentiinkin ottamaan yhdessä Elisabethin kanssa kuvat meidän juhla-asuista, joita olikin toivottu ihan super paljon!

_MG_9789

_MG_9727

DRESS H&M | BAG H&M | SHOES BIANCO | CLOCK TOMMY HILFIGER 

_MG_9487

Kahden vuoden päästä onkin sitten (ehkä) mun omat juhlat, ihan sairaan jännä ajatus - vastahan mä olin pieni seiskaluokkalainen! Ehkä nyt ei kuitenkaan tarvitse ajatella vielä niin pitkälle, varsinkaan koulujuttuja sillä on vielä pitkä ja toivottavasti rentouttava kesäloma edessä, josta aion nauttia ihan sataprosenttisesti! Kunhan vaan ne shortsikeit sieltä tulisi... Nimittäin ei sitten yhtään houkuta tuo tuulinen ja sateinen sää - enkä varmasti ole ainut.

_MG_9458

_MG_9495

Mitenkäs teidän kesäloma on alkanut?

11 kommenttia :

  1. Oi oot taas niin kauniina! ❤ Ja ihana asu sulla. :)

    VastaaPoista
  2. Mikä fontti sulla on tän blogin teksteissä?

    VastaaPoista
  3. Miten leveätä sun blogi/sivupalkki ja kuvat ovat? Pliiis vastaa

    VastaaPoista
  4. mistä hm:stä ostit tuon laukun? :)

    VastaaPoista
  5. Ois kiva kattoo what's on my iPhone, backwards challenge tai DIY kesäherkuista video. :)

    VastaaPoista
  6. Olette Elisabethin kanssa lempi bloggaajani. Olit taas hyvin kaunis kuvissasi, kuten aina. Ihanaa jo alkanutta kesälomaa!!!

    VastaaPoista
  7. Joo et kyllä ole ainut , joka odottaa niitä kesäloman kuumimpia päiviä

    VastaaPoista
  8. Mun kesäloma alkoi hyvin (vastaan vähän myössä). Sulla on tosi ihana blogi ja samoin Elisabethilla ehdottomasti lempparit! <3

    http://karoliinajuliablog.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  9. Oot tosi nätti! Katon sun YouTube videoita! Voitko tehä Q&A:n joss näytät blogisi kommentteja!! Oikeesti en kestä kuinka nätti oot!! Haluun sun ulkonäön ;D (sori kun oon nimetön)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis sanoin vahingossa Q&A:n kun tarotin 10 parasta kommenttia.

      Poista
    2. Oot Best ever vloggaaja ikinä!

      Poista

Muistakaa että ruudun toisellakin puolen on vain ihminen, ja ennenkuin haukut mieti oletko itse täydellinen, kiitos!