5/14/2015

SPRING INSPO

Heippa ja ihanaa torstaiaamua!
Mulla on tullut melkein jo tavaksi näin torstaisin kuvailla tai suunnitella teille videota tai kirjoitella postauksia, joten jälleen ajattelin sen tässä tänään tehdä. Tänään voin myös huokaista helpoituksesta, sillä on vapaapäivä koulusta, huhhuh! Ikkunasta ulos katsoessa ulkona on ihanan valoisaa ja ikkunan takava vaahtera alkaa olla jo ihan nupuillaan. Rakastan kevättä, kun kaikki herää uudelleen eloon. Onko täällä joku muu super kevätintoilija? Kuitenkin tänään halusin kirjoitella teille jälleen inspo-postausta, sillä rakastan kirjoitella ja lukea tällaisia postauksia - toivottavasti nämä ovat myös teille mieluisia :-) Totta puhuen en edes muista milloin oikein olen edellisen tällaisen postauksen tehnytkään - olisikohan ollut tammikuussa?

SPRINGINSPO1

Aivan pakko sanoa, etää mulla on jälleen noussut inspiraatio blogia kohden ja tuntuu aivan ihanalta olla takaisin täällä, pienistä aikataulu ongelmista huolimatta, haha. Vihdoin alkaa tuntua, että tää on se mun juttu - asia jota nautin tehdä ja osaan. Aina on tietenkin kehityksenvaraa, mun kohdalla paljonkin, mutta tekemällä oppii, vai mitä?

SPRINGINSPO2

Uudelleen ja uudelleen vain voin hehkuttaa sitä, kuinka suuri inspiraation määrä näistä kuvista mulle tulee.  Tekee mieli itse kehittyä ja oppia uutta jotta voin joskus saada nappaistua yhtä hienoja kuvia -tavoitteita. En malta millään odotta kesään asti, että on niiiin paljon enemmän aikaa keskittyä blogiin ja videoihin. Voi lähteä ihan extempore jonnekkin kuvailemaan - eikä tarvitse miettiä niinkään aikatauluja!

SPRINGINSPO5

Mulla täyttyi youtuben puolella 2000 tilaajaa joka on ihan uskomattoman suuri luku mulle - en osaa edes ajatella sellaista määrää ihmisiä yhtäaikaa, haha! Suuri kiitos siitä teille kaikille ruudun toisella puolella oleville. Jos et kuitenkaan ole vielä kurkannut mun youtube kanavaa sinne pääset tästä. Toinen paikka jossa päivittelen on mun instagram, jota pystyt seurailemaan nimellä @matildamakitalo. Siellä aika aktiivisesti päivittelen mun ihan peruselämää joten kannattaa käydä ainakin kurkkaamassa.

SPRINGINSPO4
kuvat - weheartit

Tällaisen inspiraatiopommin jälkeen on hyvä lähteä vähän revittelemään köysiradalle - toivottavasti nähdään hieman myöhemmin.

1 kommentti :

  1. Aina kun luen sun tai Elisabethin postauksia, tai käyn teiän blogeissa niin tulee jotenkin niin inspiroitunu olo siitä kun jotkut jaksaa panostaa. 😄 Teillä molemmilla on niin ihanat blogit! ❤

    VastaaPoista

Muistakaa että ruudun toisellakin puolen on vain ihminen, ja ennenkuin haukut mieti oletko itse täydellinen, kiitos!