5/24/2015

GOOD VIBES

Moikka!
Täällä kirjoittelee tyttö joka on juuri käynyt rullailemassa 13km - eli kesän rullailukausi on vihdoin avattu ja oikein kunnialla! Vihdoin alkaa tuntua, että kesä on jo aivan nurkan takana - nimittäin kolmen kokeen päässä. Outoa lukea, kun kaikki muut kirjoittelee kuinka viimeisetkin kokeet ovat keväältä ohi, mutta mulla onkin vasta koeviikko edessä.  Yksi koe neljästä on kuitenkin jo pulkassa, onneksi! Enää pieni tsemppipuristus näihin viimeisiin kokeisiin ja sitten on piitkä loma. Käytiin Elisabethin kanssa kuvailemassa muutamia asukuvia noin viikko sitten - kuten viime postauksessa kerroinkin. Monet alkoivat pyytelemään lisää kuvia - joten täältä pesee :-)

17168600974_cf3806af72_o

17170485283_609a4f77e3_o

Tasan viikon päästä pääsen juhlimaan ihanan isoveljeni ylioppilasjuhlia! Innolla odotan ihania vieraita, ruuasta notkuvia pöytiä sekä ihan vain sitä juhlan tunnelmaa. Mekko odottaa jo päälle pukemista kaapissa sekä asusteet on jo lähes selvillä - en malttaisi odottaa enää. Hullua ajatellakkin, että jo kahden vuoden kuluttua saatan olla järjestämässä omia ylioppilasjuhlia. Haluaisitteko nähdä kuvia täällä tulevista yo-juhlista?

17791622211_8d33e3d61f_o

17788214472_93b2174111_o

Mun asuun näihin kuviin onkin päässyt mun tämän hetken lempparihousut jotka ovat Gina Tticotin Molly malliset farkut. Nää on ollut kyllä ihan unelmat mun käytössä - vaikka vähän matkan varrella muuttanutkin muotoaan... Jalassa mulla on mun Australiasta ostamat ihanat Niket, jotka löytyykin mun jalasta vähintään joka toinen päivä, haha. Takkina kuvissa on mun luotto nahkatakki - jonka olen ostanut lähes kaksi vuotta sitten Primarkin lastenosastolta, on kyllä maksanut joka sentin takaisin käytössä!

17791504461_9d17f0a071_o

17604741299_9f7628bc2c_o

JAC
KET Primark | SHIRT General Store | CARDIGAN H&M | JEANS Gina Tricot | PHONE POUCH Bik Bok | SHOES Nike

Sen pidempään tässä höpöttelemättä, tämä tyttö lähtee untenmaille - hyvää yötä ♥︎

6 kommenttia :

  1. joo juhlista vaan kuvia :) Ja siitä sun tulevasta juhla-asusta myös!

    VastaaPoista
  2. Ompa kiva asu! Mua ainakin kiinnostas nähdä kuvia juhlista :)

    VastaaPoista
  3. Nää sun kuvat on aina niin kivoja!

    VastaaPoista
  4. Joojoo juhlakuvia! : DD

    VastaaPoista
  5. Juu ois kiva nähä sut juhla-asussa :-)

    VastaaPoista
  6. Sulla on ihan mielettömän upea blogi! :) klikkasin itseni lukijaksi :)

    VastaaPoista

Muistakaa että ruudun toisellakin puolen on vain ihminen, ja ennenkuin haukut mieti oletko itse täydellinen, kiitos!