2/15/2015

MUN UNELMIEN KESÄTYÖ

Moikka moi!
Musta tuntuu, että aktiivisimmat somehaukat ovatkin varmaan jo selvillä mistä tässä postauksessa on kyse, sillä kyllä olen hakenut mun ensimmäistä kesätyöpaikkaa. Tosiaan Marli Juissi antaa 10 nuorelle aivan mahtavan tilaisuuden päästä ensi kesäksi kesäsomettajaksi. Ja munhan oli tietysti aivan pakko kokeilla onneani, jos saattaisi vaikka kesän coolein kesätyöpaikka osuakkin kohdalle, haha! Kuitenkin tässä on sellainen pikkujuttu, että tarvitsen kipeästi teidän apua tässä, jotta mun unelma voisi toteutua... Olisin aivan superhyper kiitollinen jos juuri sinä pystyisit millään käydä äänestämässä mun videota, (vaikka muutamaankin otteeseen). Äänestämään pääset klikkaamalla TÄSTÄ. Suurkiitos kaikille jo etukäteen ja pistetään sormet ja varpaat ristiin, että mun unelma pääsisi toteutumaan :-)

1 kommentti :

  1. Olit ihana tossa videossa! Ihanan pitkät hiukset sulla! :o Ja kävin äänestää sua :-)

    VastaaPoista

Muistakaa että ruudun toisellakin puolen on vain ihminen, ja ennenkuin haukut mieti oletko itse täydellinen, kiitos!