1/10/2015

ONE OF MY FAVORITE WINTER OUTFITS

Moikka moi!
Musta tuntuu, että Australian matka lähestyy ihan hurjaa vauhtia - vastahan siihen oli vielä 2kk aikaa. Nyt lähtöpäivä häämöttää ja 10pv päästä, huhhuh. Huomenna mulla on tarkoitus aloittaa pakkaaminen ihan kunnolla, ettei vaan tule liian kiire. Olen jo kolme kertaa nähnyt painajaista kuinka olen jättänyt pakkaamisen lähtöpäivälle - toivotaan ettei painajaiset käy toteen :-D Olette varmaan ainakin osa huomanneet, että olen lähes joka päivä nyt kirjoitellut teille, sillä mulla on vain kolmena päivänä viikosta koulua - yhteensä vaivaiset 6h viikossa, haha. Hassua, että ajattelin ensin että pitäisin taukoa blogista ennen lähtöä, mutta en millään ole malttanut olla kirjoittelematta tänne, haha. Kuitenkin ensi viikolla luvassa on ainakin kaksi koetta, ehkä jopa kolme. Mua jännittää hirveesti, että miten saan taas Australiassa postausrytmin kohdilleen, mutta eiköhän sekin selviä! Kuitenkin tänään on vielä luvassa lumisen valkoisia kuvia täältä kylmästä suomesta, ehkä viimeisiä asukuvia Suomessa taas hetkeen,  jäiks.   

IMG_9896

IMG_9882


Päästä löytyy viime postauksessakin näkynyt aivan ihana Henri Lloydin pipo, jonka perään olen tosi pitkään kuolannut. Muutama päivä takaperin kuitenkin uskalsin vihdoin käydä kotiuttamassa tämän ihanuuden! Ja en ole kyllä hetkeäkään katunut ostosta.
 Mitä te tykkäätte?

IMG_9860

| JACKET | STADIUM | SCARF | GINA TRICOT | BEANIE | HENRI LLOYD | SHIRT | H&M | JEANS | BIKBOK | SHOES | H&M|

IMG_9876

Kuvissa näkyvä takki on itseasiassa myöskin uusi ja oikeastaan mun ainut kunnon löytö alennusmyynneistä. Ekana mua mietitytti tosi paljon takin väri, sillä mulla ei ikinä oikeestaan ole ollut ruskeaa takkia, enkä ole oikein viime aikoina käyttänyt ollenkaan ruskeita vaatteita - ainakaan muistaakseni. Kuitenkin nyt olen tullut siihen tulokseen, että tää on just hyvän värinen. Eikä kadulla joka toisella vastaan tulijalla ole samanlaista - toisin kuin mun toisen talvitakin kanssa pääsi käymään... 
Mitä te pidätte tästä takista?

IMG_9874

Nyt kuitenkin siirryn katselemaan jotakin mukavaa leffaa, mukavaa viikonloppua kaikille! ♥︎

3 kommenttia :

  1. Tosi kiva asu! Ja tuo pipo on kyllä ihana :)

    VastaaPoista
  2. Kiva asu ja kuvia! Ihana myös tuo pipo :)




    VastaaPoista
  3. Ihania kuvia, toi pipo on sairaan kiva :)!

    luna--still--loving.blogspot.be

    VastaaPoista

Muistakaa että ruudun toisellakin puolen on vain ihminen, ja ennenkuin haukut mieti oletko itse täydellinen, kiitos!