1/05/2015

MY YEAR 2014 / PART 2

Moikka moi!
Nyt tulee vihdoinkin toinen osa vuosikatsauksesta jonka perään muutamat jo ehtikin kysellä. Huomasinkin vanhoja postauksia selaillessa ja kuvia valitessa, että suunnilleen heinäkuussa juurikin aloin enemmän postailla ja panostaakkin blogiin joten tähän osaan valitsin joka kuulle enemmän kuvia, sillä niitä riitti suurempaankin kuvakoosteeseen, toivottavasti tykkäätte! 

Collage1a

Heinäkuussa koitti vihdoin pitkään mun haaveissa ollut matka Lontooseen, kieltämättä matka täytti kaikki mun odotukset. Matkalla riitti nähtävyyksiä, shoppailua, kävelyä, ruokaa ja todella hyvää seuraa, sain äitinkin opetettua ottamaan oikein rajattuja kuvia, haha! Lontoosta mukaan lähti mm. mun aivan ihanat Nike Roshe runit, muistatteko voit käydä kurkkaamassa ne tästä!
Samaisessa kuussa sain järjestää teille mun ihka ensimmäisen arvonnan yhteistyössä To die for -firman kanssa. Tuntui niiiin kivalta järjestää teille jotain vähän erilaista, ja olin ihan kikseissä siitä! 
Heinäkuussa kotiutin myös mun Macbook Airin ja iPhonen, muistan niin elävästi kuinka innolla odotin sitä viestiä, että voin hakea kyseiset kapistukset liikkeestä, haha! 
Heinäkuuhun mahtui myös mökkeilyä, muun muassa Elisabethin kanssa ja sukujuhlat. Tapahtumatäyteinen kuukausi, mutta voisin palata noihin hetkiin milloin vain :-)

Collage2a

 Elokuussa alkoi koulunalku kovaa vauhtia lähestyä, mutta ennen sitä pyörähdin Rovaniemellä mun serkun rippijuhlissa, päällimmäisenä mieleen siellä jäi paahtavan kuuma ilma, kuitenkin olin niin innoissani, kun sain eka kertaa käyttöön upouuden maksimekon! Ennen koulunalkua kävin shoppailemassa vähän uusia vaatteita ja koulutarvikkeita, ja jännitin aivan superisti lukion alkamista. Lukio alkoi mukavasti ja sopeuduin todella nopeasti joukkoon, kuitenkin ehdin muutaman päivän, ehkä viikonkin sairastella. Elokuussa koitti myös kauankauan odotettu Weekend Festivan Idun kanssa, valehtelematta ehkä yksi hienoimmista kokemuksista tähän mennessä. 


Collage3a kopio

Syyskuussa vietin todella paljon aikaa kavereiden kanssa koulun lomassa. Syyskuussa mulla täytty blogissa huikeat 200 lukijaa ja youtubessa 1000 tilaajaa, siis mitä? Samaisessa kuussa mulle saapui myös mun ensimmäinen livbox, josta teinkin videon mun veljen avustuksella, haha sen voit kurkata tästä.  Luotiin Elisabethin kanssa myös yhteinen kanava, jolle jukaistiin meidän yhteinen DIY-video. Syyskuussa mulla alkoi koeviikko lähestyä, ja stressi nousi aika vahvastikin pintaan siitä, kuitenkin selvisin siitä ihan ehjin nahoin!

Collage5a

Lokakuussa lehdet vaihtoi väriä ja olin niiin innoissani ihanan syksyisitä väreistä. Kuitenkin samalla päivät vaan lyheni lyhenemistään, aamut alkoi aina vaan tuntua raskaammilta... Tuolloin varmistui myöskin mun Australian matka, joka häämöttää ihan nurkan takana. Tehtiin myös perheen kanssa ihan eka kertaa ikinä itse sushia, ja oli niin hyvää, että on kyllä pakko tehdä uudestaankin! Aloin myös sisustaa pikku elementein mun huonetta uudelleen, ja olen kyllä tällä hetkellä tosi tyytyväinen mun huoneeseen. Lokakuussa koitti myös syysloma, jonka vietin pitkästä aikaa ihan vaan kotona rentoutuen! Loppu kuukaudesta alkoi talvikin näyttää ensimmäisiä merkkejään, ja pakotti mut kaivamaan toppatakin esiin. Kuun viimeisinä päivinä pääsin mukaan Indiedays Inspiration jäseneksi, joka oli tosi iso juttu mulle.

Collage6aa

Marraskuussa alkoi jälleen yksi jakso olla pulkassa, ja kokeet hetkeksi saatu tehtyä. Näin epäaamuihmisenä julkaisinkin teille vinkkejä virkeämpiin aamuihin, jotka valehtelematta jäi mulla välillä vähän kyllä unohduksiin, hups! Marraskuussa alkoi kaupoissakin soida pikku hiljaa joululaulut ja alkoi joulufiilis hiljalleen jo alkaa rakentumaan. Ensimmäinen jouluinen postaus ilmestyikin pian joululaulujen ilmestymisen jälkeen, olin niin malttamaton. Ihan loppu kuukaudesta kuvasin mun videon jolta mun oikeat aamut näyttää, ja aika moni pystyi samaistumaan niihin! 

Collage7a

Joulukuu starttasi mulla ihan extempore joulukalenterilla blogissa, joka kuitenkin hyytyi hieman puolivälin jälkeen, kun koeviikko, esiintymiset ja blogi eivät vaan mahtuneet päiväjärjestykseen...  Jouluostokset jäi mulla jällee aivan viime hetkeen, ja valinnanvaikeus olikin valtava lahjojen suhteen! Vihdoin kun joululoma koitti alkoi elämä pikku hiljaa rauhoittua ja stressitaso laskea. Uutta vuotta vietin tänä vuonna mummolassa ihan perheen kesken, ja mulla oli tosi mukava vuodenvaihde!

Nyt on mun vuosi 2014 puristettu pähkinänkuoreen, mitä tykkäsitte?

4 kommenttia :

  1. Haluisitko kertoo enemmän sun Australian matkasta,onko se joku vaihtojuttu vai loma? Kauanko oot siellä yms,heräsi kiinnostus :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Päätin tehdä kokonaisen postauksen Australian matkasta, joten kurkkaileppas huomenna blogia :-)

      Poista
  2. Teissä on Elisabethin kanssa tosi paljon samoja piirteitä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinhän meissä vähn taitaa olla, haha!

      Poista

Muistakaa että ruudun toisellakin puolen on vain ihminen, ja ennenkuin haukut mieti oletko itse täydellinen, kiitos!