1/18/2015

MARBLE CASE

Moikka moi!
Mulle kolahti muutama päivä takaperin postilaatikkoon kauan odotettu paketti CaseAppilta, ja sisältä paljastui super ihana suojakuori mun puhelimeen! Olin jo tosi pitkään katsellut tuollaisten marmori kuorien perään, mutten koskaan kuitenkaan raaskinut ostaa, haha! Kuitenkin CaseApp halusi lähettää mulle yhdet kuoret, ja löysinkin suoraan heidän valikoimasta nuo aivan ihanat marmorikuoret, ja olen kyllä ollut tosi tyytyväinen jo tähän mennessä niihin :-) 

_MG_0086

Valitsin kuoren malliksi vielä astetta suojaavamman, että varmasti kestää munkin käyttöä! Eli kuori on kaksi osainen, silikoniosa ja marmoriosa. Pysyy varmasti puhelin ehjänä Australiassakin :-) Kuitenkaan tuo musta silikoni, ei ehkä ihan täydellisesti käy yhteen valkoisen iPhonen kanssa, mutta turvallisuus ennen kaikkea, vai mitä?

_MG_0088

Mulla on nyt muutaman päivän ajan ollut vähän taukoa bloggailusta, sillä mun lähes kokoajan on vienyt Australian pakkailut ja muut matka tohinat. Kuitenkin vihdoin alkaa matkalaukut olla pakattuina ja lähtöön on enää alle 2 päivää, huhhuh!

_MG_0092

Mitä tykkäsitte mun upouusista puhelimen kuorista?

5 kommenttia :

  1. Tosi kivat kuoret :-) Oon itekin kuolannu noiden perään, mutten raaski ostaa. Uusi puhelin taitaa olla ekana jonossa :-)

    VastaaPoista
  2. Ihanat noi kuoret ♡ meinasitko tehdä postauksia australiasta?

    VastaaPoista
  3. Ois kiva jos tekisit postausta missä kertoisit vähän mitä kaikkea pakkaat mukaan australiaan :)

    VastaaPoista
  4. Millä nimellä sua voi seurata instassa?:)

    VastaaPoista

Muistakaa että ruudun toisellakin puolen on vain ihminen, ja ennenkuin haukut mieti oletko itse täydellinen, kiitos!