1/13/2015

LIVBOX / TAMMIKUU 2015

Hellurei!
Mun oli ihan pakko tulla kirjottelemaan teille, sillä muutama päivä sitten hain postista tammikuun Livboxin. Joka ikinen kerta kun  Livbox on tullut mulle olen niiin innolla avannut sitä - kaksi ensimmäistä ihan videollakin! Tällä kertaa mulla ei ollut mahdollisuuksia oikein kuvailla teille sitä videolle, joten ajattelin, että tällä kertaa kirjoittelisin aiheesta vaihteeksi ihan vain postauksen. Joten toivottavasti tykkäätte!

_MG_0059

Tammikuun livbox oli ihanan talvisen värinen, ja teemana oli itsensä hemmottelu. Paketista paljastuikin toinen toistaan ihanampia tuotteita, joista yhtä lukuun ottamatta kaikki on päässyt mulla jo testaukseenkin! Mulle boxin lemppari tuote oli Lumenen kosteuttava naamio , sillä mulla varsinkin näin talvella iho on niin kuiva ja kutiseva, ja tää rauhotti ja kosteutti ihoa tosi hyvin. Tulee kyllä mulla ihan säännölliseen käyttöön! Toiseksi lemppariksi mulla nousi Cutrinin Sensitive hiusten hoitosuihke.  Joka ainakin muutaman testi kerran jälkeen tuntuu ihan super hyvältä just mulle! Paljon helpompi selvitellä hiukset suihkun jälkeen, kun on suihkutellut tota hiuksiin!

_MG_0063

Boksissa oli myös näytekokoinen rasva nimeltään La Roche-Posay Lipikar Baume ja testauksen perusteella se oli tosi hyvää herkällekkin iholle, sillä mun iho ei varsinkaan talvisin kestä mitä vain rasvoja. Mutta tää kyllä kosteutti ja rauhoitti ihoa ihan super tehokkaasti, testipakkauksen loputtua voisin jopa ostaa ihan oikeakokoisena! Toiseksi viimeinen tuote joka boksista paljastui oli Rimmelin BB-voide, joka sattui olemaan mulle aivan liian tumma (vaikka olikin vaalein sävy), varsinkin näin talvella kun olen ihan vaalea! Kuitenkin kokeilen Australian matkan jälkeen uudemman kerran, ja annan tuotteelle toisen mahdollisuuden! Ihan viimeinen tuote joka löytyi boksista on Philosophyn Microdelivery Peel, jota en ole vielä testaillut. Kuitenkin tämäkin tuote vaikuttaa super hyvältä, mitä paketista lukaisin. Luulisin että tämäkin pääsee tällä viikolla kokeiluun ennen Australian matkaa!

_MG_0061

Onko teillä kokemuksia näistä tuotteista tai tuleeko teille livbox?

1 kommentti :

  1. mulle tulee ja just pari päivää sitten omaankin blogiin postailin:)mun mielestä tää tammikuun paketti oli tosi kiva ja omastamielestä parempi kun joulukuun!:-)

    VastaaPoista

Muistakaa että ruudun toisellakin puolen on vain ihminen, ja ennenkuin haukut mieti oletko itse täydellinen, kiitos!