1/06/2015

JOULUKUUN SUOSIKIT

Moikka moi!
Näin loppiaisena, kun on aika siivota joulua jo pois, ajattelin toteuttaa vielä yhden joulukuisen postauksen, nimittäin joulukuun suosikit. Tuntuu, että en olisi todellatodella pitkään aikaan tehnyt taas suosikit postausta, ehkä siinä onkin käynyt niin! Viime kuun suosikit löytyivätkin ihan helposti, eikä tarvinut yhtään pähkäillä, että mistä ihmeestä olenkaan tykännyt tässä kuussa. 

IMG_9750

Olin pitkään etsinyt just mulle hyvää meikkivoidetta, joka olisi tarpeeksi kevyt, mutta kuitenkin peittäisi kaiken tarvittavan. Suunnistinin epätoivoisena kicksin myyjän luo ja hän tiesi heti mitä suositella, ja voi sanoa, etten olisi ikinä löytänyt itse tätä tuotetta, jo on siin nimeltään Lumene longwear blur foundation. Suosittelen lämpimästi kicksin asiakaspalvelua, ihan mahtavaa ainakin täällä Jyväskylässä!

IMG_9749

Toisena mun lemppareihin tiensä löysi mun taulukollaasi, johon vihdoin sain edes jonkun näköiset kuvat! Ennen tyhjyyttään ammottava löysi just oikeanlaista piristystä mun makuun, mitä te tykkäätte? Luulen, ettei tätä sen kummemmin tarvitsekkaan esitellä kuin, että kaikki taulut taitavat olla Ikean valikoimasta :-)

IMG_9780

Joulukuussa, valehtelematta mulla oli ihan kokoajan kotona ollessa aamutossut jalkoja lämmittämässä. Itse asiassa mulla on muutamat vakio aamutossut, joita vaihtelen sitä mukaa mitkä sattuu olemaan lähimpänä, haha! Kuvassa näkyvät tossut ovatkin uusin alennusmyyntilöytö ja uusi pari mun aamutossukokoelmaan.

IMG_9764

Joulukuussa kovaan käyttöön päätyi tämä Canonin 85mm f/1,8 sillä opettelin sitä vihdoin käyttämään. Ja laatu on kyllä todella paljon parempi, kuin kameran "perusobjektiivilla"! Kuitenkin hankintalistalta löytyy vielä eräs toinen objektiivi, joka olisi tarkoitus saada mukaan Australiaan.

IMG_9768

Tämä on oikeastaan koko talven lemppari, ainakin tähän mennessä! Ihanan lämmin Gina Tricotin perushuivi joka on ollut oikeasti joka päivä mun kaulaa lämmittämässä. Niin helppo yhdistellä ja niin super lämmin. Jos Australiaan lähtö ei häämöttäisi jo kahden viikon päässä, ostaisin varmasti toisen värisenkin huivin varastoon!


IMG_9786

 Toinen kosmetiikka lemppari on ollut Victoria´s secretin Such a flirt vartalovoide joka on aivan ihanan raikkaan tuoksuinen.  Tää on just sopivaa koostumukseltaankin, helppo levittää ja imeytyy nopeasti! Kuitenkaan ihan joka päiväisessä käytössä mulla tää ei kuitenkaan ole, etten kyllästy tähän tuoksuun :-)




IMG_9808

Ja viimeisenä listalta löytyy tämä kohuttu itsekkyyden ja itserakkauden superhypermuodostuma nimittäin selfietikku, joka mulla tosiaan on enemmänkin käytössä yhteiskuvien ottamisessa, jossa se on niiin kätevä! Saahan tällä tietenkin myös todella upeita selfieitä, esim hienossa ympäristössä!

Sellaisia lemppareita mulla tällä kertaa löytyi, mitä tykkäsitte? Millaisia kuukauden lemppareita teillä on? 

5 kommenttia :

  1. Haha pystyn itse hyvin samaistumaan tuhon meikkivoide juttuun,koska ostin eilen juurikin samaisesta liikkeestä samaisen meikkivoiteen :). Muutenkin blogisi on toodella kiva ja tykkään paljon sun kirjoitus tyylistäsi ja osaat valita hyviä kuvia postauksiin :)
    käy ihmeessä chekkaamassa mun blogi, jos kiinnostaa
    http://buoner.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Sun blogi on iha täydellinen niin ulkoasultaan kuin sisällöltään ja postaukset jaksaa helposti lukea ja katsoa alusta loppuun. Olisi kuitenkin kiva että päivittelisin tota vlogi-kanavaa enemmän kun esim. mä en enää niin hirveesti blogeja seuraile. Muuten, voisitko laittaa mobiiliversion tähän? Tietokoneversio toimii kännykässä aika huonosti ja mä oon aina netissä puhelimella :)

    VastaaPoista
  3. Mitä sä Australiaan?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huomenna tulee postausta Australia aiheella!

      Poista
  4. mistä saa selfietikkuja? ja paljon ne maksaa? Mäkin haluun :D

    VastaaPoista

Muistakaa että ruudun toisellakin puolen on vain ihminen, ja ennenkuin haukut mieti oletko itse täydellinen, kiitos!