1/29/2015

GREETINGS FROM PARADISE

Moikka moi!
Terveisiä lämpimästä Melbournesta. Pitkän pitkän matkan jälkeen olen voinut vihdoin huokaista helpotuksesta, sillä 30 tunnin matka on ohi, ja olen päässyt mun Australian kotiin! Matka meni yllättävän hyvin ja nopeesti, mutta kuitenkin aikaero oli aika raskas ja vuorokaudenajat oli välillä ihan sekaisin, haha! Olen nyt tosiaan hieman päälle viikon harhaillut täällä maailman toisella puolen, ja oikeastaan mulla on ollut tosi mukavaa! Pienessä ajassa olen ehtinyt nähdä ja kokea niin paljon uutta ja upeaa, ihan oikeasti. Nimittäin olen mm. syöttänyt villejä papukaijoja kädestä, bongaillut koaloita pihapuista, yrittänyt surffata ja pelännyt kuollakseni kaikkia Australian tappavia olioita! Tänään itseasiassa mulla oli ihan eka koulupäivä täällä, ja elossa ollaan. Tietenkin onhan se aina vähän vaikeaa olla uusi oppilas, mutta ei oikestaan niin vaikeaa kun pelkäsin :-) Olen myös tajunnut kuinka iso osa mun elämää tää blogi oikeasti onkaan, sillä kun ei ole ollut mahdollisuuksiä päivittää blogia, olen miettinyt, että mihin puran mun kaiken asian, haha! Kuitenkin nappasin muutamia, ei ehkä maailman onnistuneimia asukuvia teille muutama päivä takaperin, mutta toivottavasti lämpö ja fiilis välittyy ruudun toisellekkin puolelle. 
_MG_1265
_MG_1272
_MG_1283
Top H&M | Skirt Bull&Bear | Neck pouch BikBok | Shoes Havaianas 
_MG_1262
_MG_1274
Luulen, että aika pian pääsette jälleen kuulemaan musta ehkä jopa jonkun videon parissa! Olisko teillä jotain erityisiä video- tai postaustoiveita, olisi huikeeta kuulla, että millasista postauksista juuri sinä tykkäät!

14 kommenttia :

  1. Vastaukset
    1. Ihana oli kuulla susta taas!joku myday sun normi päivästä siellä ois tosi kiva! Eikä sen tarvi olla mitenkään hyvin kuvattu yms vaan semmonen niinku tyylii ilonajulialla ne mydayt:)

      Poista
    2. Kiva kuulla, että tykkäsitte! Mulla on itseasiassa juuri tällä hetkellä myday latautumassa youtubeen, käykää kurkkaamassa!

      Poista
  2. Juu tee ihmeessä videoo :-) ja kivoja kuvia ja kuulostaa mukavalta sun kuulumiset!

    VastaaPoista
  3. Ihania kuvia. Oma suosikki tuo viimeinen :)

    VastaaPoista
  4. Semmonen elämää australias video ois kiva :) ja ihana postaus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eli muutaman päivän pääkohtia? Ja kiitos paljon sulle!

      Poista
  5. ihanaa et sulla menee hyvin! mutta ois kiva jos tekisit mydayn, semmosen jossa puhut!:) myös joku ootw video ois kiva!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Myday onkin juuri latautumassa youtubeen :-) Ja pistämpäs tuon toisen videon korvan taakse, kiitos ideasta!

      Poista
  6. Siis asutko nyt australiassa vai kuinka kauan ootte siellä,mulla on menny nää jutut ihan ohi! :DD

    VastaaPoista
  7. Ahaa :DD vaihdossa siis :) meidän koulusta lähtee aina Kiinan joku 10-15 oppilasta vaihtoon viikoks :D

    VastaaPoista
  8. Aivan ihana toi asu! <3

    VastaaPoista

Muistakaa että ruudun toisellakin puolen on vain ihminen, ja ennenkuin haukut mieti oletko itse täydellinen, kiitos!