1/08/2015

CLOSER LOOK

Moikka!
Mulla on tosi pitkään ollut haaveena, tehdä tällainen postaus, jolla rikon vähän omiakin rajoja. Nimittäin postaus, jossa on ainoastaan kasvokuvia, joita olen aina vähän yrittänyt kartella. Omia kasvokuvia katsellessa näkee vain omia virheitä ja parannettavia asioita joihin kukaan muu ei edes kiinnitä huomiota! Ainakin itse tunnen olevani aivan liian kriittinen itseäni kohtaan, ja viime aikoina olen yrittäny kovasti päästä siitä eroon. Miettinyt enemmänkin mistä pidän itsessäni ja mitä piirteitä haluan korostaa. Kuitenkin esim. blogin puolella on vaikea näyttää omia luonteenpiirteitä joten ulkonäöstä tulee se "juttu", joka on mun mielestä vähän harmillista... Kuitenkin tänään on aika rikkoa mun rajoja, eli pitemmittä puheitta mennään kasvokuviin, jäiks!

IMG_9844

IMG_9853

 Kaikki kuvat itsestä joita tänne julkaisen saa aikaan kuvitelman, että ajattelen itse, että olisin täydellinen. Kuitenkin luulen, ettei kukaan bloggaajakaan ole niin itsevarma itsestään kuin ulos saattaa näyttää. Mullekkin on niin monesti tultu sanomaan, että kuinka voi olla niin täydellinen, mutta en todellakaan ole täydellinen, sillä jokaisella meillä on omat hyvät ja huonot puolensa. Pitää olla onnellinen siitä mitä jo on – eikä harmitella sitä mitä ei ole, vai mitä?

IMG_9850

IMG_9845

Mitä tykkäsitte tällaisesta vähän erilaisemmasta postauksesta?

5 kommenttia :

  1. Sä oot tosi kaunis! :) Hirmu kiva postaus!

    VastaaPoista
  2. hei turhaan arkailet tämmösiä kuvia, sulla on tosi kauniit kasvonpiirteet :)

    VastaaPoista
  3. Vau! Hirmu hyvä postaus! :) Tykkäsin tosi paljon... ja noi kasvokuvatkin oli hyvin onnistuneita. :D

    VastaaPoista
  4. Oi, sulla on aivan ihanat kasvonpiirteet, mun mielestä oot aivan sanoinkuvaamattoman kaunis! Mä ainaskin tykkäsin tästä postauksesta hirmusesti! :-)

    VastaaPoista
  5. Tää oli tosi kiva postaus kirjotit tosi hyvin ja sun blogi on hyvällä tavalla erilainen ja mä tykkään siitä:)

    VastaaPoista

Muistakaa että ruudun toisellakin puolen on vain ihminen, ja ennenkuin haukut mieti oletko itse täydellinen, kiitos!