12/08/2014

DAY 8 - NEW WINTER JACKET

IMG_8589

IMG_8566

IMG_8503

IMG_8594

| JACKET | H&M | SCARF | GINA TRICOT | JEANS | BIKBOK | SHOES | H&M |

IMG_8555

IMG_8517

Moikka moi!
Mulle tuli vihdoin mun ihana uusi talvitakki, jota odotin aivan innoissani. Ja pääsen vihdoin esittelemään tän teille. Tilasin siis tän takin H&M:n nettikaupasta, ja yllättävän nopeesti sainkin hakea pehmeän paketin postista. Heti kun sain paketin auki tykästyin tähän täysin, sillä olin aivan kyllästynyt mun tummansiniseen samantyyliseen takkiin, joka tosin oli todella huonon mallinen mulle, joka saattoi olla osasyy kyllästymiseen.
Tän uuden takin malli ja koko on mulle kuin luotu! Mun silmää miellyttää vielä tosi paljon toi väri, joka on ihanan neutraali. Tää väri sopii jotenkin vielä kivemmin farkkujen kanssa, kuin edeltäjänsä, vai mitä? Kaiken päälle vielä asukuvatkin oli niin ihana ottaa lämmin takki päällä, joten varmasti tulee enemmänkin nyt talvella takki päällä asukuvia, joita ennen olen vähän vierastanut. Ei tarvitse niin paljon kylmissään kärvistellä kameran edessä, haha.

Mitäs te tykkäätte mun uudesta takista?

P.S Millaisia jouluisia postauksia haluaisitte lukea vielä tässä joulun alla?

3 kommenttia :

  1. Eikös toi oo ihan samanlainen kun elisabethilla? :o ja noi kengätkin eipä se mua haittaa kysyn vain

    VastaaPoista
  2. oi ihana takki ja ihanan talvisia kuvia<3 tykkään!!

    VastaaPoista
  3. Ihana asu ja takki :-) Oot kaunis!

    VastaaPoista

Muistakaa että ruudun toisellakin puolen on vain ihminen, ja ennenkuin haukut mieti oletko itse täydellinen, kiitos!