12/21/2014

MY CHRISTMAS ROOM DECOR -VIDEO

Hellurei!
Joulu on jo niin lähellä, että meinaa ihan jo jännittää! Jouluostokset on viimeinkin hoidettu ja voi alkaa rauhoittua joulua varten! Huomasitte varmaankin, että mun blogin joulukalenteri ei ihan selvinnyt jouluun saakka? Siinä kävikin niin, että mun olisi pitänyt kirjoittaa postauksia yöllä, ottaa kuvia pimeän aikaan ja olla lukematta kokeisiin... Ei tuntunut enää niin mielekkäältä touhulta, kun kuitenkin haluan pitää postausten tason tietyn normin yläpuolella. Olin liian extempore lähtenyt liikkeelle, miettimättä aikatauluja tarpeeksi....  Itseasiassa mulla on vielä piparitkin leipomatta kaiken hössötyksen ja kiireen lomassa! Sen hoidan kyllä pois alta tänään :-) 

Tänään mulla kuitenkin oli mielessä näyttää teille muutamien kuvien ja videon muodossa vähän, että millaista joulutunnelmaa olen laittanutkaan mun huoneeseen!

IMG_8665

IMG_8677

IMG_8672



3 päivää, ihanaa joulunodotusta!

4 kommenttia :

  1. Aivan ihana videon ♥ Hyvin ideoitu tämä postaus, en ainakaan oo törmännyt vielä vastaavaan muissa blogeissa :)

    ♥:Jenny Janette (jennyjanette.blogspot.fi)

    VastaaPoista
  2. Millä editoit sun videot? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. iMoviella, sopivan helppo käyttöinen mulla, haha!

      Poista

Muistakaa että ruudun toisellakin puolen on vain ihminen, ja ennenkuin haukut mieti oletko itse täydellinen, kiitos!