12/09/2014

DAY 9 - IHAN VAAN KUULUMISIA

Moikka!
Multa on tosi paljon pyydelty enemmän kuulumispostauksia, ja ajattelin nyt sellaisen teille toteuttaa :-)

IMG_8347

Tosiaan jouluun on enää kaksi viikkoa, ja ne kaksi viikkoa mulla on niin kiireisiä, että en ollenkaan tiedä miten niistä edes selvitä! Ensi viikolla taas koittaa koeviikko, johon mulla on todella vähän aikaa lukea, muiden kiireiden lomassa. Mutta pitää vaan jokaisessa mahdollisessa välissä sitten ottaa se kemian tai mikä vain kirja nenän eteen ja päntätä mahdollisimman tehokkaasti. Kuitenkin mua tsemppaa tosi paljon jaksamaan lähestyvä joululoma ja Australian matka. Ihan uskomatonta, että lähden sinne jo hieman yli kuukauden päästä...  

IMG_8490

Joululahjat on vielä mulla ostamatta, ja en omista edes kunnollista joulukalenteria, herkkulakko taitaa kanssa hieman vaikuttaa tähän, haha. Eka vuosi ilman joulukalenteria, tuntuu ihan oudolta olla avaamatta sitä luukkua joka aamu heti herättyä :-D  Ehkä siitäkin tunteesta pääsen tässä vielä yli, tai sitten ostan sen joulukalenterin heti karkkilakon loputtua ja otan menetetyt aamun piristykset takaisin yhdeltä istumalta.

Sen kummempia ei mulle tällähetkellä kuulu, mutta onko teillä yhtä kiireiset viikot nyt meneillään, kuin mulla?


2 kommenttia :

  1. Vähänkö varmaa siistii lähtee Ausseihin. Mut toi matkahan varmaa vaikuttaa sun lukio käyntiin et käyksä sit lukion 3,5 vuodes? :)

    VastaaPoista
  2. Tosi kiva postaus ja oon vähän ajan sisällä täysin rakastunut sun blogiin ♥ Sulla on ihana ulkoasu ja postaukset on mielesitä luettavaa. Postauksen on tosi monipuolisia ja kuvatkin on isoja!

    http://annebloggailee.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Muistakaa että ruudun toisellakin puolen on vain ihminen, ja ennenkuin haukut mieti oletko itse täydellinen, kiitos!