12/05/2014

DAY 5 - CHRISTMAS INSPO

XMAS INSPO4

XMASINSPO1 br />
XMASINSPO2
 XMASINSPO3
kuvat - weheartit
Heipparallaa!
Jälleen yksi postauksellinen ihanaa inspiraatiota, mä niin rakastan koota teille tälläisiä postauksia, ja toivottavasti tekin tykkäätte näitä lueskella! Oon taas alkanut aktiivisemmaksi weheartit:in puolella ja nyt oon ihan rakastunut kaikkiin ihaniin joulukuviin, kuten varmaan yllä huomaattekin :-) Mun weheartit profiiliin pääset tästä.
 Uskokaa tai älkää, mutta musta tuntuu, että mun blogi-inspiraatio tulee ihan korvista ulos tän joulukalenterin myötä. Ihanaa kun saa kokoajan suunnitella uutta ja miettiä ja käyttää mielikuvitusta postauksiin, kivaa vaihtelua kouluhommiin. Ehkä pitää kiristää postaustahtia ihan kokonais aikaisestikkin? Mitä mieltä olisitte siitä :-) 

Psst. Muistakaa käydä osallistumassa Bangerheadin lahjakortin arvontaan jos ette ole vielä osallistuneet, arvontaan pääset tästä!

Mitä olette pitäneet mun joulukalenteripostauksista tähän mennessä?

3 kommenttia :

Muistakaa että ruudun toisellakin puolen on vain ihminen, ja ennenkuin haukut mieti oletko itse täydellinen, kiitos!