12/04/2014

DAY 4 - MITEN MUN LUKIO ON MENNYT?

Heippa!
Multa on kyselty, että miten mun lukio on alkanut ja paljon kaikenlaista muuta mun lukiosta. Kuitenkin mulla riittää paljon kerrottavaa, joten ajattelin kertoa lukiosta ihan kokonaisen postauksen verran. Kuitenkin jos susta tuntuu, että koulu tulee tässä vaiheessa vuotta jo korvistakin ulos kannattaa ehkä jättää tämä postaus sitten iha suosiolla lukematta :-)

IMG_7595

Mun lukio on mennyt keskimäärin ihan hyvin, tietenkin muutamia pettymyksiä ja unettomia öitä lukuun ottamatta. Kuitenkin tuntuu, että lukio oli mulle oikea valinta, vaikka välillä (silloin kun deadlinet painaa päälle) toivoo, että olisi menny amikseen. Lukiossa on selkeesti paljon enemmän kotona opiskeltavaa ja tunneilla tulee tuplasti enemmän asiaa, kuin ylä-asteella. Ainut aine joka on välillä todella paljon tökkinyt on ollut pitkä matikka, mutta eiköhän siitäkin selvitä!

IMG_7465

Mun keski-arvo on ylä-asteesta tippunut suunnilleen yhdellä arvosanalla ja oon siihen oikeesti tosi tyytyväinen! Koeviikot on ollut mulle hieman vielä toteuttelua vaille, ja kokeisiinluku rytmi on vielä näin tuoreena lukiolaisena hiukan hukassa... Kuitenkin eiköhän sekin pian ala hahmottumaan, ainakin toivottavasti! Tähän mennessä lukiossa ihaninta on ollut uudet kaverit, joita tuli oikeastaan suoraan kokonainen luokallinen ja vähän ylikin :-)  Kaikki jotka yhtään miettii lukiota, niin voin sanoa, että kannattaa todellakin. Sillä mä olen tähän mennessä saanut todella paljon irti lukiosta ja oppinut paljon uusia asioita itsestänikin! 

Tässä oli ainakin pieni info mun lukion alusta ja meinigistä, toivottavasti saitte vastauksia ja tykkäsitte

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Muistakaa että ruudun toisellakin puolen on vain ihminen, ja ennenkuin haukut mieti oletko itse täydellinen, kiitos!