12/02/2014

DAY 2 - EKAT VAATTEET KAAPISTA -ASU

Moikka moi!
Päätin tänään ihan extempore, että lähden kovalla yrityksellä toteuttamaan tänne blogin puolelle joulukalenteria. Joka siis tarkoittaa sitä, että ihan joka päivä jouluaattoon saakka julkaisen uuden postauksen. Luvassa on todella monenlaista postausta joita olin suunnitellut jo aiemminkin. 
Kuitenkin tänään on vuorossa asupostausta, jonka ideana oli ottaa ekat vaatteet, jotka vaatekaapista löysi käteen. Yllättävän hyvin sattuikin sopimaan yhteen mun pinojen päällimmäiset vaatteet :-)  Katsotaan mitä mun kaapista löytyikään...

IMG_7999

IMG_8043

Tarkimmat varmaan huomaavatkin, että jalkaan ovat löytäneet uudet lempparikengät, lämpimämpi ja tyttömäisempi versio mun mustista nilkkureista. Olen itse ihan tykästynyt todella tuohon väriin, mun mielestä noi on muutenkin superkivan näköiset ja tuo vähän vaihtelua lähes aina mustiin kenkiin! Mitä te pidätte näistä?

IMG_7996

 Cardigan Mango | Jeans Cubus | Shoes H&M |  Watch Casio | Shirt Abercrombie & Fitch

IMG_8002

IMG_7991

Kuten varmaan huomaattekin tästä asusta sattui tulemaan tällainen tosi comfy ja basic. Rento, mutta kivan näköinen printtipaita, revityt farkut ja pitkä rento neule on mun mielestä tosi kiva perus yhdistelmä asuun! Lisäsin vielä kellon tuomaan vähän panostuksen tuntua ja vóla kiva perusasu on valmis :-)

IMG_7998

Mitä piditte tällaisesta asupostauksesta?

3 kommenttia :

  1. Ihana asuyhdistelmä! :)

    VastaaPoista
  2. Ihana kokonaisuus! Neule ja kengät on suosikit :)

    VastaaPoista
  3. Noi kengät on ihan tosi kivat! :)

    VastaaPoista

Muistakaa että ruudun toisellakin puolen on vain ihminen, ja ennenkuin haukut mieti oletko itse täydellinen, kiitos!