12/13/2014

DAY 13 - MY FAV ONLINE SHOPS

Heippa!
Tällä puolella ruutua istuu aivan väsynyt tytsy viikon jäljiltä. Valehtelematta vuoden raskain viikko alkaa olla takana päin, mutta ennen lomaa on vielä muutamat kokeet tehtävänä... Tänään mua piristi tosi paljon, kun lumi satoi maahan, ja toi vähän joulutunnelmaa tullessaan, kumpa vain pysyisi kauan. Kuitenkin tänään halusin teille kertoa muutamista mun lemppari nettikaupoista, sillä tällaista multa tosi usein kysellään mistä nettikaupoista tilaan vaatteita yms. joten tässä tulee selvennystä :-)  Listasin samalla jokaisesta nettikaupasta mun pari lemppari tuotetta!


NEW LOOK


1. NEW LOOK

Ihan ensimmäisenä haluan mainita mun oman lemppari nettikaupan New Lookin. Ehkä suurin syy tähän on teini osasto, jossa on aikuismaisempia vaatteita mutta teinien koossa! New Lookin hinnatkaan ei päätä huimaa, sillä ne on suunnilleen samaa tasoa, kuin H&M: llä osittain edullisempaakin! Olen kuitenkin vasta kerran tuolta tilannut, mutta olin tosi tyytyväinen kaikkiin tuotteisiin, ja olen varma että tulen tuolta vielä tilailemaan tulevaisuudessakin! Lontoossa pyörähdin New Lookin liikkeessäkin, ja löysin sieltä muutaman jutun! Yllä olevassa kuvassa näkyykin muutamat lempparit nettikaupan tän hetkisestä valikoimasta!

FOREVER21


2. FOREVER21

Uskoisin, että jokainen teistä on ainakin jossain  yhteydessä kuullut mainittavan tämän kaupan. Tykkään tosi paljon forever21 vaatteiden tyylistä, monet on tosi "comfy" ja osa taas tosi "classy" sieltä oikeestaan löytää vaatteita joka lähtöön! Jälleen kerran on tullut tilattua ja olin tosi tyytyväinen toimitukseen ja tuotteisiin, osassa vähän erilaiset koot, mutta kaikesta huolimatta olin tyytyväinen! Lontoon reissulla ehdin käydä Forever21 5min ennen sulkemis aikaa, ja siinä juostessa hätäisenä ympäri liikettä ei jäänyt yhtään mitään käsiin, haha :-D

ASOS


3. ASOS

Tätä sivustoa olen aina vain selaillut, mutten koskaan tilannut! Asoksella myydään tosi laajasti monia pinnalla olevia merkkejä, nettisivuilta löytyy myös erikseen petite osasto, jota olenkin ahkerasti selaillut. Jos jollekkin tuo petite sana ei ole tuttu, niin se tarkoittaa pienikokoista, eli Asoksella on erikseen pienikokoisten mallisto! Oikeastaan muuta en tästä osaa kertoa, kannattaa itse käydä kurkkailemassa...

NELLY


4. NELLY

Viimeisenä teille esittelen sellaisen nettikaupan kuin Nelly, tääkin on varmasti monelle tuttu, mutta silti tää on jälleen yksi mun lemppareista! Nellyllä on ihanan laaja valikoima eri merkkejä, eri tyylejä yms. Oon muistaakseni kerran tai kaksi päätynyt tilailemaan tuolta, ja aina olen ollut tyytyväinen lähetyksiin!

Mitä tykkäsitte postauksesta? Mitkä on teidän lemppari nettikaupat? 

10 kommenttia :

  1. Aah toi ensimmäine kollaasi! nyt tuli kauhee pakkomielle saaha vaaleensininen neuletakki :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep sellainen kyllä sopisi munkin kaappiin :-)

      Poista
  2. Nää sun joulukalenteri postaukset on ollu kyllä tosi kivoja! :-)

    Miten oot muuten saanut keskitettyä ton bannerin alapuolella olevat sivut? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, ja taisin löytää ohjeet jostain blogista, en yhtään muista mistä... :/

      Poista
  3. tykkään ihan sikana tästä sun joulukalenterista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosi kiva kuulla, että oot tykännyt :)

      Poista
  4. No sullahan on menny hyvin tää joulukalenteri.. Vihaan just näitä bloggaajia jotka aina sanoo tekevänsä joulukalenterin eikä kuitenkaan onnistu. Alku näytti lupaavalta mutta kuinkas kävikään.. Ja höpöhöpö enpä usko että johtu kiireestä:(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla tuli aivan liian iso stressi tästä, ja omasta mielestä oli parempi lopettaa kesken, kuin jatkaa huono laatusilla postauksilla... :/

      Poista
  5. Vastaukset
    1. Loppui energia, eikä enää tuntunut mielekkäältä jatkaa... Liian iso pinnistys näin vuoden kiireisimpään aikaan :/

      Poista

Muistakaa että ruudun toisellakin puolen on vain ihminen, ja ennenkuin haukut mieti oletko itse täydellinen, kiitos!