12/12/2014

DAY 12 - VIA IPHONE

Moikka moi!
Muutamat varmaan huomaskin, ettei eilen tullutkaan postausta. Mulla ei vaan yksinkertaisesti millään riittänyt aika postailla, esitysten, koulun sekä läksyjen lomassa...  Kuitenkin tänään jälleen on aika avata joulukalenterinluukku täällä blogin puolella, mä todella toivon, että olette tykänneet tästä :-) Tänään jaankin teille viimeisimpiä kuvia mun kameranrullalta, jossa näkyy vähän mitä oon lähiaikoina puuhaillut! Eiköhän hypätä suoraan kuviin sen enempää selittelemättä.

Collage4

Sellaisia kuvia mun ipsusta (iphonesta) löytyi, mitä piditte?


2 kommenttia :

  1. missä/ketkä huomas ettet postaillu? (:

    VastaaPoista
  2. Miten näit if i stayn? Katoiks ilmasiks vai?

    VastaaPoista

Muistakaa että ruudun toisellakin puolen on vain ihminen, ja ennenkuin haukut mieti oletko itse täydellinen, kiitos!