12/10/2014

DAY 10 - 10 FAKTAA MINUSTA

Moikka moi!
Kaikki lumi on jälleen sulanut, ja toivon todellatodella paljon, että jouluna maassa olisi edes hieman lunta! Pieni paukkuva pakkanen ja lumikerros, eihän se ole liikaa vaadittu... Kuitenkin aloin miettimään tässä, että blogi on mulla pyörinyt jo yli vuoden ja en ole oikeastaan ollenkaan kertonut itsestäni, mutta tänään tulee asiaan muutos ja lyödään muutamat faktat tiskiin! Mukaan laitoin muutamia vanhempia kuvia :-)

IMG_3252

1. Rakastan katsoa leffoja ja sarjoja, yleensä rentoudunkin juuri elokuvien parissa. Jotenkin pääsen tosi hyvin irti arjesta kun ajatus on kokonaan muualla! Suomen Netflixin elokuva valikoimakin alkaa olla kiinnostavin osin katsottu, joten siirryin pari viikkoa takarin Amerikan Netflixiin, huhhuh kun alkoi taas leffoja löytymään :-)

2. Olen todellinen jännittäjä, mua jännittää niin uudet tilanteet, ihmiset, esiintymiset ja kokeetkin. Kuitenkin viime vuosina olen hieman päässyt irti tästä ominaisuudesta, onneksi. Silti edessä häämöttävä Austraalian matka saa perhoset oikein kiitämäään ristiinrastiin masussa.

3. Olen todella huono pitämään huonetta järjestyksessä, yhtäkkiä huomaan vain, kuinka koko vaatekaappi on siirtynyt lattialle kasaan, ja koulukirjat löytyy iltaisin peiton alta... Tätä pikku pahetta olen kovasti koittanut parantaa, ja välillä onkin jaksoja jolloin huone on kokoajan ihan tiptop kunnossa.

4. Viihdyn todella hyvin yökkäreissä, usein jos viikonloppuna ei ole suunnitelmia saatan viettää koko viikonlopunkin pukeutuneena yökkäreihin. Yleensä heti koulusta kotiin tultuani vaihdankin farkut yökkärihousuihin.

IMG_32235.  Mun on tosi vaikeaa ryhtyä tekemään jotain, esim. lukemaan kokeisiin, sillä keksin aina jotain muuta korvaavaa tekemistä. Tää on ehkä pääsyy siihen miksi mulla jää kaikki kokeisiin lukemiset sille edelliselle illalle!

6. Olen aivan surkea meikkaamaan, siis aivan oikeasti! Multa on ihan hullusti pyydelty meikkitutorialeja mutta miten tällainen tumpelo sellaisen saisikaan aikaan? Perusarkimeikki onnistuu juuri ja juuri, mutta jos jotai näyttävää lookkia alkaa yrittämään niin siitä ei tule muutakuin sotkua...

7.   Rakastan laulamista, mutta oikeastaan vaan yksikseni. Kuitenkin viime aikoina olen rohkaistunut tosi paljon, ja laulanut enemmän julkisesti :-) Jossain vaiheessa saatankin tehdä monien toivoman lauluvideon, kunhan vaan rohkenen!

IMG_3259

8.  Musta tuntuu kuin olisin parisuhteessa mun puhelimen kanssa, heti kun se jää johonkin tai siitä loppuu akku on ihan hirvee ikävä ja tyhjä olo. Jälleen näkemiset on täynnä iloa! Tuntuu kun olis hirvee riita, kun se tökkii, oikeesti tää tuntuu täyttävän kaikki parisuhteen "kriteerit"! En varmasti voi olla ainoa, enhän?

9. Rakastan aivan hurjan paljon suklaata, ja en tajua, miten olen selvinnyt kohta kuukauden ilman sitä... Suklaa vaan tekee päivästä paremman :-)

10.  Kaikki ei varmasti tiennyt, että olen todella lyhyt, eli hieman päälle 150cm. Ennen se harmitti mua todellatodella paljon, mutta sen kanssa on oppinut elämään, ja itse asiassa on huikeeta kun voi katsoa sekä lasten-, että aikuistenosaston vaatteita. Mun puolet vaatteista onkin lastenosastoilta, ja monet ihmettelee usein, että kumma, kun ei olekkaan nähnyt samanlaisia muilla, haha :-)


 Pystyitkö samaistumaan mihinkään edellä mainituista? :-)

4 kommenttia :

  1. Miten näät amerikan netflixii? Siiskun mulla on suomen netflix niin pitääks mun maksaa siitä amerikan netflixist eriksee.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Firefox selaimelle saa ilmaisen lisäosan nimeltä hola unblocker ja voit sieltä valits amerikan :-)

      Poista
  2. Tosi kiv atää postaus! Pystyn samaistumaan melkeimpä liiankin hyvin tuohoon puhelimeen... Miten julkaiset postaukset facebookiin? Saako niitä julkaistua jotenkin automaattisesti?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Käyn aina erikseen linkittämässä :-)

      Poista

Muistakaa että ruudun toisellakin puolen on vain ihminen, ja ennenkuin haukut mieti oletko itse täydellinen, kiitos!