12/31/2014

BANGERHEAD + ARVONNAN VOITTAJA

Heippa!
Alkaa uusi vuosi olla ihan käsillä, ja alkaa olla aika sanoa heipat vuodelle 2014! Mulla meinaa ihan mennä sekasin jo vuosiluvut, heti kun alkaa muistamaan vuosiluvun vaihtuukin jo seuraava, onko teillä samaa ongelmaa? Muistatte varmaankin joulukuun alussa järjestetyn arvonnan jonka järjestin yhteistyössä Bangerheadin kanssa! Bangerhead lähetti mulle ihanan ylläripaketin, joka sisälsi monenlaista kivaa. Oikeastaan kaikki mitä paketti sisälsi  sattuikin olemaan mulle ihan tarpeessa olevia tuotteita :-) Eiköhän mennä sen pidempään höpöttelemättä paketin sisältöön!

IMG_8636

IMG_8640

Aivan kaikkea paketin sisältöä en kuitenkaan kuviin saanut, mukana tuli myös hiusharja ja kangaskassi. Jokainen paketin tuote onkin päässyt mulla jo käyttöön :-) Varsinkin ihan rakastunut olen tuohon kuivashampooseen ja meikkivoidesieneen. Kuivashampoo on aivan ihanan raikkaan tuoksuinen ja meikkivoidesieni taivaallisen pehmeä - ihan oikeasti!

IMG_8631

Mulla oli ihan unohtunut joulukiireiden ohella arpoa tuo arvonnan voittaja ja mun oli ihan pakko saada arvottua paketti vielä vuoden 2014 puolella, en kyllä tiedä miksi, haha. Vähän meinas aikataulu tehdä tiukka, mutta ehdimpäs vielä! Eli voittaja on...

Blendj

Onnea vielä voittajalle, ja muista kurkata sähköpostisi! ♥ Vielä kerran ihanaa ja onnellista uutta vuotta teille kaikille!

5 kommenttia :

Muistakaa että ruudun toisellakin puolen on vain ihminen, ja ennenkuin haukut mieti oletko itse täydellinen, kiitos!