11/02/2014

LOKAKUUN LEMPPARIT

Heloou!
Ihan uskomatonta, että jo nyt on marraskuu, kun vastahan se oli syyskuu. Mutta taas kuun vaihteessa on aika jakaa teille mun viime kuukauden lemppareita! Koitin tällä kertaa keräillä vähän eri juttuja, eikä pelkkää kosmetiikkaa :-) En kuitenkaan tässä vaiheessa höpöttele enempää, että päästään nopeasti asiaan asiaan!

IMG_7491

IMG_7489

1. Kaukolaukaisin

Eli ihan ekaksi lemppariksi valitsin kaukolaukaisimen, sillä jos yhtäkkiä tulee sellainen fiilis, että haluaa kuvailemaan ja ei ketään kuvaajakelpoista ole lähimaillakaan, on tää ollut mulle monesti päivän pelastus, ja muutamat asupostaukset onkin tän avulla kuvailtu :-)

IMG_7483

2. Puhelimen kuoret

Mulla lojui laatikon pohjalla tällaiset kuoret,  varmaan muutaman kuukauden ja olin ihan kokonaan unohtanut nämä. Ehkä kuukausi takaperin kuitenkin kokeilin näitä puhelimeen, ja siitä asti ne onkin siinä pysyneet! Ihanan simppelit, mutta kuitenkin koristeelliset!

IMG_7503

3. Laturipiuha

Ehkä vähän enemmän yllättävämpi yksilö lemppareissa on mun uusi laturipiuha. Kuitenkin olen niin hullaantunut siihen, sillä sen pituus on 3 metriä, kyllä! Ei tarvitse enää roikkua puoliksi sängyltä ulkona tai muutavastaavaa, kun laturinpiuha loppuu kesken! Ihan luxusta, ainakin mun mielestä :-)

IMG_7513

4. Spotify soittolistat

Valehtelematta, mulla löytyy spotifystä soittolista joka lähtöön. Aamupäivän akustiset, opiskelulista, poppi ballaadeja, laiska sunnuntai, herätyslista ja kaikkia muita mukavia. On niin huikeeta vaan laittaa lista soimaan ja sieltä tulee kaikkea just sopivaa just siihen tilanteeseen! Suosittelen keräilemään soittolistoja, kuulostipa hassulta! :-D

IMG_7505

5. Päivänvalo

Nyt syysaikaan, nautin ihan käsittämättömän paljon päivänvalosta silloin kun sitä on, sillä suunnilleen päivisin mulla käy näin, että aamulla kouluun mennessä on pimeää ja koulusta lähtiessä on jo pimeää... Ja olen tosi paljon miettinyt, että mitenkäs ehdinkään saada kuvia päivänvalon aikaan, jos en sitä ikinä muuta kuin koulun ikkunasta näe?

IMG_7496

6. Valokynä

Tää on valehtelematta tähän mennessä ollut mulle paras tummien silmänalusten peittäjä, ainakin näin syksyisin musta tuntuu, että simäpussit kasvaa joka päivä vaan suuremmiksi, on ihana kun jotenkin saa vähän kirkkautta kasvoihin. Helppo ja nopea levittääkkin, suosittelen :-)

IMG_7500

7. Kulmavaha

Ihan viimesenä teille esittelen, Lumenen kulmavahan joka mulla on ollut ostopäivästä lähtien päivittäisessä käytössä. Oon tykännyt tosi paljon, sillä varsinkin joinakin päivinä kulmakarvat ei millään meinaa pysyä ojennuksessa, niin tämä pelastaa päivän!  Kannattaa rohkeasti kokeilla, sillä itse ainakin yllätyin positiivisesti tästä tuotteesta! :-)

Mutta siinä olikin kaikki mun viime kuukauden lempparit, toivottavasti tykkäsitte! Ensi postauksessa selviääkin arvonnan voittaja, kunhan ensin keksin keinon jolla arpoa tuotteet 150 ihmisesn välillä, haha!

Mitkä on ollut teidän lempperita tässä kuussa?

7 kommenttia :

  1. Ihania suosikkeja oot löytänyt<3 Täytyisi kans joskus ostaa itselle kaukolaukaisin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos superisti <3 Ja todellakin suosittelen ostamaan!

      Poista
  2. sun blogi on ihan sairaan kiva, oon jo vähän pidemmän aikaa seuraillut tätä anonyyminä. Nyt päätin kuitenkin liittyä lukijaksi :)

    toi laturinjohto on varmasti tosi kätevä, pitäisi varmaan itsekkin jossain vaiheessa ostaa vähän pidempi ton normaalin (ja rikkinäisen) tilalle :)

    VastaaPoista
  3. Tosi kivoja kuvia, vaaleita, hyvä tarkkuus yms :)

    VastaaPoista
  4. Kivoja suosikkeja! Sulla on jotenkin tosi valoisa ja ihana blogi♥!

    VastaaPoista
  5. Kivoja suosikkeja, itse just kirjoittelin omistani tänään :) Tykkään myös käyttää valokynää erityisesti näin pimeän aikaan ja oon myös kokeillut tuota Lumenen versiota, mutta vielä enemmän tykkään Lorealin lumi magique valokynästä ja sitä suosittelen ehdottomasti kokeilemaan, jos kiinnostaa :)

    http://justsayinghianne.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. Ihania suosikkeja! ♥ Tuo kulmavaha on mun yksi kaikkien aikojen lemppareikosmetiikkatuote! Mun luonnostaan paksu kulmakarvapöheikkö pysyy hyvin ojennuksessa mutta samalla luonnollisen näköisenä! Vihaan piirrettyjä tai muutoin epäluonnollisia kulmakarvoja!

    http://viiskyttieta.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Muistakaa että ruudun toisellakin puolen on vain ihminen, ja ennenkuin haukut mieti oletko itse täydellinen, kiitos!