11/10/2014

CAMEL CLUTCH

Moikka moi!
Nyt on koeviikko ohi, eli jälleen yksi jakso kokonaan pulkassa, huhhuh kuinka nopeasti sekin vain sujahti. Joulukin alkaa olla ihan nurkan takana, sitä odotellessa...
Kuitenkin halusin tänään esitellä teille mun jokapäiväiseen käyttöön päätyneen ihanuuden, 
nimittäin mun beigen/ kamelin värisen clutchin. Valehtelematta on ollut joka päivä 
mulla mukana mihin olen mennytkin, joko pelkilleen tai laukun sisällä pitämässä kaikki tärkeimmät asiat helpoasti saatavilla. 

IMG_7223

IMG_7224

Bongasin tuon Seppälän alennusmyynneistä, ihan pilkkahintaan ja en ole hetkeäkään katunut ostosta kyllä. Tonne mahtuu juuri kaikki sopivasti mitä tarvinkaan, puhelin, avaimet, lompakon sisältöä ja vaikka aurinkolasit, jos sellaisia täällä tarvitsisi, haha!

IMG_7225

Mitä mieltä te olette mun clutchista, HOT or NOT?

3 kommenttia :

  1. tosi kivan näköinen ja ihana postaus :-)

    VastaaPoista
  2. Mulla on tuo sama juurikin saman värisenä sekä myös alesta ostettuna! Tosin jo viime kuussa yhdestä muuttomyynnistä :) HOT!

    terkuin jasujasu.blogspot.fi

    VastaaPoista

Muistakaa että ruudun toisellakin puolen on vain ihminen, ja ennenkuin haukut mieti oletko itse täydellinen, kiitos!