11/06/2014

8 FAVORITE CLOTHES

Moikka moi!
Multa on ihan hurjan paljon kyselty jonkinlaista vaatekaapin sisältö postausta, mutta ajattelin, että idean voisi tiivistää hieman pienempään ja mielekkäämpään muotoon. Eli 8 lemppareista lemppareimpaan vaatteeseen, joka ikisen vaatteen esittelyn sijaan. 
8 lempparin valinta oli mulle yllättävän vaikea, ja se vei kauan, mutta toivottavasti tykkäätte 

Collagejeans

FARKUT
BIKBOK | DR.DENIM

Ihan ekana löytyy mun kahdet lemppari farkut, Bik Bokin siniset never denimit ja Dr.Denimin perus mustat plenty farkut. Molemmista oon tykännyt tosi paljon, ainakin yksi iso syy siihen on molempien mukavuus, niin pehmeitä jalassa :-)  Ja molemmista oli mullekkin tarpeeksi pientä kokoa! 

IMG_7548

TOPPI | GINATRICOT

Tosi kovassa käytössä ollut ihan perus toppi kivalla yksinkertaisella kuviolla. Tykkään hirmuisesti tosta, koska se on niin helppo yhdistellä, sopii oikeastaan kaiken kanssa, ja vaikka onkin tosi yksin kertainen ja perus vaate näyttää ainakin mun silmään tosi hyvältä.

IMG_7547

NEULE MANGO

Sitten onkin vuoro ekalle lemppari neuleelle, Mangon ihana raitaneule. Oon ihan tykästynyt tohon,  tosi lämmin ja superkivan näköinen, ainakin mun mielestä! Oon huomannut, että oon nyt syksyllä tykännyt tosi paljon raitakuosista, sen varmaan huomaakin tässäkin postauksessa :-)

IMG_7541

NEULE MANGO

Tämä ihanuus onkin näkynyt jo blogin puolella asupostauksessa. Oikeesti, olen ihan hurahtanut tohon `baby pinkkiin`, ihanan hempee mutta kuitenkin aika siisti värinä. Ja taas tosi helppo yhdistää kaiken kanssa, toimii ainakin mulla tosi hyvin vähän laiskempinakin päiväinä. Helppo vaan heittää päälle, ihanan pehmeä ja mukava päällä, mutta silti tosi siisti ja näyttää kuin olisi panostanut enemmänkin!

IMG_7544

T-PAITA | BERSHKA

Noniin, taas löytyy tätä raitakuosia, tää paita on ollut mun yksi lemppari vaate jo melkein vuoden? Kivat yksityiskohdat, mutta ei kuitenkaan liikaa mitään. Taas mukava materiaali ja helposti yhdisteltävä olemus, ne taitaakin olla mun suurimmat vaatimukset vaatteille tällä hetkellä, haha!

IMG_7545

NEULE MANGO

Aivan ihana ja iso neule, kun tän heittää aamulla päälle, tuntuu kuin lähtisi aamutakilla kouluun! Aluksi arastelin, että onkohan tää sittenkin liian pitkä mulle, mutta ei todellakaan, vai mitä? Ihanan perus, mutta kuitenkin superkivannäköinen :-)


IMG_7534

NEULE H&M

Ihan viimesenä neuleena on taas aika perus neule. Tää ihanuus löytyi viime talvena H&M:än lastenosastolta, ja vielä alennuksesta... Ihan huikee löytö, sillä oon tykännyt tästä tositosi paljon, pitsireunus on mun mielestä tässä ihan superkiva yksityiskohta :-) Ja taas löytyy raitakuosia, haha en ennen tätä postausta edes tajunnut, miten monet lempparit mulla onkaan raitakuosissa, haha!

Siinä olikin kaikki mun lempparit, mitäs mieltä olitte tällaisesta postauksesta?♥︎

5 kommenttia :

  1. On kyllä kivoja kaikki. Varsinkin Mangon vaalea pitkä neule on kyllä todella ihana! :)

    VastaaPoista
  2. Tosi kiva postaus :)

    elamanikuvina.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Sinulla on kyllä niin ihana blogi! :-)
    Jään seurailemaan!

    http://vievies.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Sulla on tosi kiva blogi! Ihania vaatteita!:)

    VastaaPoista

Muistakaa että ruudun toisellakin puolen on vain ihminen, ja ennenkuin haukut mieti oletko itse täydellinen, kiitos!