10/02/2014

SYYSKUUN SUOSIKIT

IMG_5934

Moikka! 
Nyt on taas aika jakaa teille muutamia lemppareita viime kuukaudelta, eli syyskuulta. Ihan vastahan jaoin teille elokuun suosikkeja, kuukausi on hurahtanut niin nopeasti...  
Kuitenkin tässäkin kuussa muutamat tuotteet nousi selvästi mun varmoiksi lemppareiksi.  
Ulkona on jo niin ihanan syksyisen väristä, en malta ollenkaan odottaa, että pääsen julkaisemaan teille syksyisen asupostauksen... ♥︎

IMG_5912

1. Nilkkurit

Uudet syksyn luottokengät, H&M lastenosastolta! Ostopäivästä lähtien nää on ollut mulla valehtelematta ihan joka päivä jalassa, eikä ole ikävä ollut konssien käyttöä... Sopii lähes kaiken kanssa,  kivan näköset ja hyvät jalassa, kaikki mitä mä kengiltä vaadin ♥︎ Toivotaan, että nää nilkkurit myös kestää :-)

IMG_5936

2. Kello

Viime postauksissa mulla on oikeestaan näkynyt ainoastaan Tommy Hilfigerin kelloa. Kun sitä on tullut nyt puoli vuotta lähes päivittäin käytettyä, on kivaa vaihtelua jättää se välillä sinne korupuuhun ja valita joku aivan toinen kello ranteeseen. Syyskuussa rakastuin uudelleen mun hopeaan siroon ja simppeliin kelloon, jonka sain rippilahjaksi.  Tää onkin löytynyt lähes joka päivä ranteesta. ♥︎

IMG_5940

3. Huulirasva

Mun uusi lemppari huulirasva Nivealta, joka tuli syyskuun livboxista! Ihanan täyteläinen mustikan tuoksu, todella kosteuttava ja hyvä koostumus. Jos tällaisen bongaatte kaupassa, suosittelen todellakin kotiuttamaan ja testailemaan. Tää kulkee mulla joka päivä penaalissa mukana, josta se on helposti saatavilla varsinkin tunneilla!

IMG_5949

4. Hajuvesi

Vaihtelua ikuisille Victorias secret hajuvesi lemppareille tuo tämä ihanan raikas Boum. Uskoisin, että suht monet ovat kuulleet ainakin nimen jossain, sillä ainakin monilta mun kavereilta tämä löytyykin. Ihanan raikas ja makea, mutta ei liian voimakas tuoksu. Itse kotiutin tämän ihan vähän isomman ruokakaupan hyllyltä, ja hinta ei todellakaan päätä huimannut. 
Kannattaa käydä ainakin kurkkaamassa :-)

IMG_5945

5. Käsirasva

Toinen lemppari livboxista, joka oli todellakin mulle mieleinen. Loccitanen aivan ihana käsirasva,
tosi kosteuttava, muttei kuitenkaan liian rasvainen. Syksyn kuivaamille käsille juuri täydellinen. Pieni kokoinen tuubi kulkee myös todella helposti aina mukana! Tämän tuubin loputtua voisin ainakin kurkata sopiiko isomman tuubin hinta mun lompakolle :-)

IMG_5954

6. iPhone kuori

Viimeinen muttei todellakaan vähäisin suosikki syyskuussa on tämä läpinäkyvä iPhone kuori. Tykkään tosi paljon mun puhelimen väristä, ja halusin just, että se näkyis sieltä kuorienkin takaa. 
Ja tämä kuori täytti kyllä ne vaatimukset, niin yksinkertainen, mutta antaa kuitenkin tarvittavan suojan, i like! ♥︎

Mitä piditte tästä postauksesta? ♥︎

9 kommenttia :

  1. kiva postaus, tota nivean huulirasvaa pitää kyllä kokeilla! :-) ootko ostanut mistä nuo iPhonen kuoret?

    VastaaPoista
  2. Ihana tää! Mistä oot löytäny tollaset läpinäkyvät kuoret? :)

    VastaaPoista
  3. Ooo, kiinnostuin heti tuosta Nivean huulirasvasta :) Mitä olet muuten tykännyt siitä Livboxista? Oletko löytänyt sieltä kivoja tuotteita arkikäyttöön tai meneekö paljon tavaraa hukkaan?

    http://justsayinghianne.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Toi käsirasva on oikeesti tosi hyvää! Oon käyttäny :)

    VastaaPoista
  5. Ootko harkinnut iphone 6 ostoa? Itteläni on 6ja on ihan super hyvä :-)

    VastaaPoista
  6. Kiva postaus! :)


    http://lifeascinderella.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. en tykkää udella mut mun on pakko kysyy et miten oot tehny ton sun bannerin jossa toi kollaasi alla ja sitte toi teksti (whispers in the wind) päällä.. kiitosjos vastaat

    VastaaPoista
  8. Tee seuraavat kuukauden suosikit videolla!!

    VastaaPoista
  9. Kandee muuten kokeilla sitä toista Nivean huulivoidetta (vanilja), on muuten vielä parempi kun tämä :)

    VastaaPoista

Muistakaa että ruudun toisellakin puolen on vain ihminen, ja ennenkuin haukut mieti oletko itse täydellinen, kiitos!