10/19/2014

SUNDAY

Moikka moi!
Huomenna todellakin taas starttaa arki, ja toivottavasti en ole ainut jonka mielestä on ihan kiva päästä taas kavereiden kanssa koulunpenkille...  Tällä hetkellä oon ihan rätti poikki,sillä käveltiin ympäri ämpäri kaupungissa etsien kuvauspaikkoja Hennan kanssa! Ihana oli taas rojahtaa sängyn päälle ja alkaa kirjoitella tänne :-)

Tänä aamuna päätin vielä hieman hemmotella itseäni syysloman viimeisenä aamuna ja syödä sängyssä kunnon aamupalan, ja muutenkin ottaa koko aamu ihan rennosti. Pikku hemmottelua ennen kouluviikkoa, ihan tarpeen ainakin mulla!

IMG_7114

IMG_7131

Tällainen vähän "pikapäivitys" tällä kertaa, ensi viikolla on luvassa ainakin asupostausta ja mahdollisesti uutta videotakin! 

Millaisilla fiiliksillä te lähette koulun alkuun näin loman jälkeen? :-)



2 kommenttia :

  1. Hahah! Mulla vasta alkaa loma nyt huomenna:-D :-P

    VastaaPoista
  2. Ihana postaus! :') Tykkään sun blogistas ihan hirveesti, kuuluu ehdottomasti mun lemppareihin!
    Mulla alkaa loma vasta keskiviikkona :/

    Käy ihmeessä vilkaisemassa mun valkokuvauspainotteinen blogini, jonne tulee melko usein postauksia! Kerro ihmeessä tuomios :)
    http://anzzkuu.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Muistakaa että ruudun toisellakin puolen on vain ihminen, ja ennenkuin haukut mieti oletko itse täydellinen, kiitos!