10/27/2014

INSPIRATION

INSPIRATION2

INSPIRATION3

Eksyin taas weheartit:iin niinkuin joka ilta, ja vastaan tuli vain toistaan ihanampia kuvia, joten päätin taas tehdä teille inspiration postauksen, jei! Joka kerta kun meinaa inspiraatio kuvien ottamiseen tai mihin vain muuhun lopahtaa toimii ainakin mulla tosi tehokkaana ensiapuna weheartit. Saa voimaa tavoitella yhtä ihania ja upeita kuvia ja ihania asuja. Mun weheartit:iin pääset tästä! Sieltä voit seurailla kuvia josta olen tykännyt ja kokoelmia joita olen kerännyt eri aiheista :-) 

INSPIRATION1

Arvatkaa mitä, mun suurin stressin aihe taas lähestyy ja lähestyy nimittäin koeviikko. Mutta tällä kertaa ajattelin alkaa lukemaan kokeisiin ajoissa ja valmistautua ihan kunnolla, jos se vaikka laskisi stressitasoa ja saisi vähän rennommin otettua! Mua helpottaisi iha sikana, varsinkin koeviikkoa ajatellen jos huikkaisitte mulle muutamia postaus- ja videoideoita, että voisin vähän vähemmän vaivailla koeviikon ajan päätä ideoita pähkäillessä, miltä kuulostaisi? :-)

P.S Huomasin juuri, että blogini on ollut jo vuoden pysyssä HBD to my blog 

Käytättekö te weheartit:iä, jos käytätte linkkailkaapas teidän profiileja, että voin käydä kurkkailemassa!

6 kommenttia :

  1. Kiva postaus, meenkin heti seuraan sua weheartit:ssä! Mun profiili on nellajosefiina:) Nyt heti ei heti tuu mitään kauheen järkeviä postausideoita mieleen, mut jotain postausta musiikkiin liittyen, päivä kuvina, jotain opiskeluvinkkejä tms tai iltarutiinit:)

    VastaaPoista
  2. haha weheartit:iin on vaan nii helppo jäädä koukkuun :'D (terveisin minä joka olen tosiaan klikannut yhteensä 20,841 sydäntä lol)... mutta tosiaan, ihana postaus ihanilla kuvilla ja mullakin lähestyy koeviikko (jeeeeee) joten kohtalontoverina toivotan sulle onnea kokeisiin!

    niin ja se mun weheartit profiili ompi tässä: http://weheartit.com/annni15, kuvavalinnat on kyllä aika mielenkiintosia että hehheh XD

    VastaaPoista
  3. niin ja unohdin täysin niitä postaus/videoideoita sulle keksiä! tässäpä muutama:

    - joku diy
    - joku ns syvällisempi postaus jostaki sua koskettavasta aiheesta
    - elämäni aakkoset mikäli et oo tehnyt sellasta jo
    - "50 facts about me"
    - sun idol(e)ista juttua!
    - lapsuuden muistoja! esmes onko sul jotaki matkoja tai tälläsiä kivoja muistoja, joita olis kiva kertoa? :D

    siinä ny olis joitain ;)

    VastaaPoista
  4. such a perfect inspiration <3
    www.lifeofkskara.de

    VastaaPoista
  5. Sain inspiraatiota itsekkin tästä postauksesta! Kunpa pääsisi tällä viikolla ottamaan asu kuvia!
    jasmintuomi.blogspot.fi

    VastaaPoista
  6. Oi ihania kuvia! We♥It on vaa nii koukuttava paikka! Itte oon siä nimell Aiza Honka :D
    Ja löysin tän sun blogin vasta ihan äskettäi, mutta nää kaikki kuvat ja ihanat tekstit on jo heti nii miellyttäviä että liityin heti lukijaks! ♥

    VastaaPoista

Muistakaa että ruudun toisellakin puolen on vain ihminen, ja ennenkuin haukut mieti oletko itse täydellinen, kiitos!