10/14/2014

IHONHOITO -TUOTTEET

IMG_6888

Hellurei
Eilen myöhäseksi venyneen leffaillan jäljiltä pääsin vihdoin sängystä ylös ja ryhdistäydyin kirjoittelemaan tänne blogin puolelle, vähän erilainen postaus mielessä...
Multa on kyselty tosi paljon tällaista ihonhoito -tuote postausta tänne blogin puolella, ja päätin sen nyt teille toteuttaa! Kosmetikkatuotteita kerääntyy tosi helposti kaapit ja
 laatikot täyteen, niin mullakin on käynyt. Kuitenkin mulla on muutama, tai no neljä tuotetta
 joita olen käyttänyt lähes päivittäin viimeaikoina! 

IMG_6917

Neutrogena visibly clear | kasvorasva

Tää rasva on näkynyt ihan muutamaan otteeseenkin täällä blogin puolella, sillä tämä on jo pitkän aikaa ollut mun luotto kasvorasvana! Iho jää rasvauksen jäljiltä raikkaan ja puhtaan tuntuiseksi ja verigreipin tuoksuiseksi. Kannattaa kokeilla, jos ei ole vielä tietään teille löytänyt!

IMG_6911

Garnier micellar cleanising water | puhdistusvesi

En ole vieläkään päässyt yli tästä tuotteesta, vieläkin löytyy mun kosmetiikka tuotteiden kahden kärjestä! Niin helppo, kun ei tarvitse erikseen meikinpuhdistusaineen ja kasvoveden kanssa läträtä. Myös öljyn puuttuminen on ainakin mun mieletstä plussaa, sillä iho jää raikkaaksi ja puhtaaksi tämän jälkeen. Jälleen suosittelen kokeilemaan, jos et vielä ole kokeillut :-)

IMG_6893

Oriflame nature secrets, jojoba & mango | käsirasva

Tää Oriflamen tuote on itseasiassa tosi uusi mulle, mutta tähän mennessä ainakin on ollut todella hyvä! Koostumus on tarpeeksi paksu, ja mulla ainakin tää on kesyttänyt hyvin syksyn kuivattamat kädet. Kuitenkaan tuoksua unohtamatta, ihanan raikas ja hedelmäinen tuoksu, muttei liian voimakas :-)

IMG_6899

Oriflame nature secrets, basil & peach | suihkugeeli

Viimesenä tuotteena mä teille esittenen taas Oriflamelta ihanan tuoksuisen ja tuntuisen suihkugeelin. Olen niin rakastunut tuohon hedelmäiseen tuoksuun ja hieman paksumpaan koostumukseen. Eikä söpö purkkikaan ole yhtään pahitteeksi!

Siinä oli kaikki mun päivittäisessä käytössä olenvat ihonhoito -tuotteet! Toivottavasti saitte jotain vinkkejä ja rohkaisua kokeilemaan uusia tuotteita :-)

Mitä ihotuotteita te käytätte päivittäin? 

5 kommenttia :

  1. Päivittäisessä käytössä tuo suihkugeeli ? Sallimun nauraa XDD tosta on ehkä kerran otettu?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Unohdin mainita, että noi molemmat oriflamet on tosi uusia, mutta siitä asti kun sain ne on ollut päivittäin käytössä :-)

      Poista
    2. en ymmärrä miks anon piti tuoki tulla noin ilkeesti sanomaan. mutta ihana matilda ku osaat vastata tylystä kommentista huolimatta tosi ystävällisesti! keep going girl, ihana blogi ♡

      Poista
  2. Noi oriflamen samaa sarjaa olevat muutkin tuotteet on tosi kivoja! Esimerkiksi se vadelma-minttu(?)-dödö :)

    VastaaPoista
  3. Mä oon miettiny ton kasvoveden kohdalla sitä, että kuivattaako se ihoa? Meikinpoistoaine ja kasvovesi lopussa niin vois koittaa tota...

    VastaaPoista

Muistakaa että ruudun toisellakin puolen on vain ihminen, ja ennenkuin haukut mieti oletko itse täydellinen, kiitos!