10/31/2014

IHAN VAAN KUULUMISIA

Moikka ja mahtavaa halloweenia!
Kuten varmaan aktiivisimmat instagramista huomasivat, että meillä oli tänään koululla jälleen pukeutumispäivä. Ja jos et vielä ole mua instagramista löytänyt, nimellä @matildamakitalo löytyypi :-) Aamulla tosi kiireellä kattelin youtubesta vinkkejä, että mitä ihmettä sitä pukisikaan päälle, ja päädyin rosvonasuun, ja tosiaan mun tämän päiväisen asun näetkin instasta! 
Tänään on myös aika arpoa voittaja mun arvontaan, tai no osallistua ehdit vielä 00:00 saakka, ja jos et vielä ole osallistunut mene kipinkapin osallistumaan arvontaan tästä! Tänään myös mun instagramissa olevan kirpparin (johon pääset tästä), tarjousaika päättyy. Käykää sekin kurkkaamassa jos yhtään alkoi kiinnostaa!

IMG_7461

Oon tosi pitkään katellut noita Lauren Conradin kirjoja, jotka ehkä puoli vuotta takaperin oli tosi iso juttu, mutta en ikinä saanut aikaiseksi niitä ostaa tai lainata. Kuitenkin koulussa tuli tehtävä, jossa piti lukea tietokirja ja tehdä siitä puhe. Ja ainakin itse halusin lukea ja kertoa jostain joka oikeasti mua kiinnostaa, niin kipaisin kirjastoon lainaamaan nämä :-) Ja mitä nyt olen niitä selaillut, ihan hyviä vinkkejä ja neuvoja niistä kyllä löytyy! 

IMG_7463

IMG_7466

Uskon, että kaikki tai ainakin lähes kaikki tajuaa mistä tossa kirjapinossa on kyse, tai mikä ajatus mulla oli! Nimittäin koeviikko alkaa maanantaina, ja seuraavan viikon ajan olen pyhittänyt kaiken vapaa-aikani lukemiseen, sillä olisi ehkä parempi valmistautua hiukan aiemmin ja paremmin kokeisiin kuin viime koeviikolla...  Mutta tänään pitää vielä ottaa hiukan rennommin, ja suunnitelmissa onkin leffailta terveellisillä herkuilla :-)

Onko teillä jotain hyviä kokeisiinluku vinkkejä jotka toimii ainakin teillä?

5 kommenttia :

  1. onpas sulla kivan olonen blogi! :)

    http://jannejoonatan.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Mulla on kanssa tuo Laurenin Beauty-kirja, se on ihanaa luettavaa vaikka suurimman osan asioista meikkaamiseen liittyen jo tietääkin :) Mulla on auttanut kokeisiin muistiinpanot, toimii joka kerta vaikka siinä onkin paljon työtä, mutta silloin luettu asia jaa kunnolla päähän ja voi kerrata vielä aamulla ennen koetta! Myös matikassa teen muistiinpanot teoriasta ja kannattaa koittaa laskea esimerkkilaskut vihkoon ja sitten katsoa menikö väärin ja tehdä uudestaan! Ps. tsemppiä kokeisiin, mullakin ne pian taas edessä...

    VastaaPoista
  3. Moikka, mulla on blogissa arvonta käynnissä vielä viikonlopun ajan, ajattelin vinkata tännekin jos et oo vielä osallistunut :) http://bytiahenriikka.blogspot.fi/2014/10/syksyn-arvontaa.html

    VastaaPoista
  4. Lauren Condradin kirjat ovat ihania! Itseltä löytyy tuo Style, toinen ihanuus on vielä ostamatta. Täytyypä kotiuttaa tuo Beautykin, hyvä joululahjatoive sinänsä:)

    VastaaPoista
  5. Oi täytyypä pyytää noita Conradin kirjoja joululahjaks, jospa ne vihdoin saisi itselle! :)

    Ja sitten tosta opiskelusta! Kaikkein tärkeintä on, että saat motivaation kohdalleen ja keskityt lukemaan oikeasti mielenkiinnolla! Sulla näyttää olevan tossa kasassa psykologian kirja ja mun mielestä ainakin juurikin nuo lukion psykan kirjat ovat ihan hirveän mielenkiintoisia! Muista verrata lukemaasi perheenjäseniisi, sukulaisiisi, ystäviisi ja muihin ihmisiin! ;)

    Ruotsin kirjaa tuossa ei näyttänyt olevan,mutta jaan silti erään ruotsin oppimista koskevan postaukseni tulevan varalta: http://viiskyttieta.blogspot.fi/2014/08/kuinka-oppia-ruotsia-vinkkeja.html Itse käytin noita vinkkejä kirjoituksiin lukiessa, olisimpa vain tajunnut tarpeeksi ajoissa! :D

    VastaaPoista

Muistakaa että ruudun toisellakin puolen on vain ihminen, ja ennenkuin haukut mieti oletko itse täydellinen, kiitos!