9/06/2014

ELOKUUN SUOSIKIT ☂

Moikka ♥︎

Tottatosiaan, syksy on vihdoin täällä ja kesä alkaa olla kokonaan ohi, sillä puiden lehdet alkaa saada aivan ihania värejä ja ulkona alkaa selvästi ilmat viilentyä, muutamia lämpimiä päiviä lukuun ottamatta. Ihan pian saa pukea päälle paksun neuleen, ottaa lämpimän kaakaon käteen ja kääriytyä vilttiin, niitä ihania asioita syksyssä ♥︎  Ajattelin nyt syyskuun ja syksyn kunniaksi tulla jakamaan teille mun viime kuukauden eli elokuun lemppareita. Ajattelin että näistä kuun suosikit postausksista voisi vaikka tulla ihan joka kuukauden perus postaus, vai mitä mieltä olisitte siitä? Olis kiva kun aina olis joku postaus taskussa valmiina joka kuukaudelle :-)

IMG_4867

Nyt siihen oikeaan asiaan eli mun lemppareihin, tästä lähtee ➡︎

IMG_4864

 1. 

Ihan eka kuukauden suosikeista on BikBokin Never Denim -farkut. Nää farkut on ekat, jotka ovat tarpeeksi pienet, mutta eivät käytössäkään veny ja kulahda muodottomiksi. Edessä olevat kulutukset tuo kivaa vaihtelua perusfarkuille ja fakkujen kangas on paksu ja tosi kestävän tuntuinen. Suosittelen oikeesti, kannattaa ainakin käydä kokeilemassa liikkeessä :-)




IMG_4861

 2. 

Toinen lemppari on lukiossa ilmaiseksi jaettava lukiokalenteri. Heti kun sain tän kalenterin käteen, tää vaikutti heti sellaselta sopivalta kalenterilta just mulle. Ja oikeesti valehtelematta, jokaisen edellisen kalenterin oon jättänyt parin ekan päivän jälkeen jonnekkin laatikkoon ja löytänyt sen seuraavana vuonna sieltä. Mutta tää on kulkenut mulla mukana laukussa jo koko koulun alun ajan. Eikä sisällä olevat alennuskupongitkaan haittaa mua yhtään :-)


IMG_4853

 3. 

Ehkä mun lemppari meikkipussi koskaan, tarpeeks yksinkertainen, mutta tarpeeksi tilava kaikille meikeille! Victoria´s secretin meikkipussi on ollut käytössä koko elokuun ja ajanut tosi hyvin asiansa! Ei tarvitse karsia yhtään meikkejä pois, sillä kerrankin mulla on tarpeeksi iso meikkipussi, vihdoinkin. 

IMG_4848

 4. 

Siitä asti, kun nää iPhonen kuoret tuli, on nää ollut kokoajan käytössä. Kivan näköiset, suojaa hyvin ja vähän erilaiset! Oon tykästynyt tohon väriin, tollanen baby pink yhdistettynä käärmeennahka kuvioon on tosi kiva yhdistelmä, mä ainakin tykkään :-)

IMG_4844

 5. 

Oon huomannut, että joka kuussa tykästyn yhteen Victoria´s secret body mistiin. Tässä kuussa oon tykännyt eniten käyttää tota Mango temation -tuoksuun. Tuoksu on juuri sopivan makea ja ei liian vahva mun makuun. Kannattaa oikeesti kokeilla näitä jos ei ole ikinä kokeillu, jos on mahdollisuus jostain näitä ostaa. Hinta on mun mielestä tosi kohtuullinen, tällaiselle määrälle! 

IMG_4836

 6. 

Oi että, kattokaa ton Marimekon penaalin pirteän yksinkertaista kuviointia. Oon ihan tykästynyt tohon, lemppari penaali koskaan :-) Näitä marimekon penaaleja näkee tosi paljon, mutta nää on kyllä tosi hyviä ja käteviä. Kannattaa se pari kymppiä maksaa, kun nää kuitenkin kestää tosi hyvin aikaa ja käyttöä :-)

IMG_4871

 7. 

Vikana lempparina tässä kuussa, ehkä vähän odottamatonkin lemppari. Mun iPhone laturi, sillä koristelin sen kivan näköiseksi ja tunnistettavaksi. Jotankin tosi pirtee ja persoonallinen. Toi on siis masking teippiä, joka on teippitarha.com sivustolta. Pieni vaiva mutta aika iso ja kiva ero vanhaan ja tylsään valkoiseen!


Mikä on ollut sun ehdoton lemppari tässä kuussa? 

4 kommenttia :

  1. Tee aina tällaisiia postauksia! Nää on kivoja :) ite haluisin never denimig, mutta ne on liian lyhyet.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että tykkäsit! Voi harmi, mulla taas lahkeet niin pitkät, että pakko kääriä :/

      Poista
  2. Tosi ihana tällänen 'valoisa, kirkas,eloisa' - miten nyt kuvailiskaan, blogi kummiskin :) syksyn jatkoja! + sait just uuden seuraajan :-)

    VastaaPoista

Muistakaa että ruudun toisellakin puolen on vain ihminen, ja ennenkuin haukut mieti oletko itse täydellinen, kiitos!