9/15/2014

AUTUMN WANTIES x6

Collage

1 2 3 ☆ 45 6 

Moikka! Oon nyt muutaman kerran selaillut Sheinsiden sivuja ihan haltioissani. Oon löytäny sieltä ihan hullusti kaikkia kivoja vaatteita, ja ajattelin jakaa teille muutamia niistä! Tykkään tosi paljon monista vaatteista tuolla, kun ne on tosi erilaisia kuin mitä Suomen kaupoissa myydään. 

Tuolta hyppäsi heti silmille ihana paksu palmikkoneule, jollaista olen epätoivoisesti yrittänyt kaikkialta etsiä. Myös ihania printti paitoja, mekkoja ja jumpsuitteja on huikeat määrät, uskoisin että lähes jokaiselle löytyisi tuolta jotakin mieleistä! Itse en ole vielä tilaillut tuolta mitään, vaikka mieli tekisi kovasti. Kuitenkin kannattaa todellakin käydä itsekin kurkkailemassa sivuja (sheinside), jos yhtään tykkäsit noista mitä olin itse löytänyt? Tuolla kyllä helposti ostoskärry täyttyy ja yhteissumma kasvaa, ainakin itsellä :-)

Mulla alkaa muuten huomenna se kauan jännitetty koeviikko, huhhuh. Pidetään peukut pystyssä ja sormet ristissä, että kokeet menis hyvin ja riittäisi intoa kerrata ja lukea kokeisiin. Onko muilla koe viikko jo alkanut tai alkamassa?

Mitkä noista vaatteista oli teidän lemppareita, ja mitä pidit tällaisesta postauksesta yleensä? 

10 kommenttia :

  1. Olis kiva jos panostaisit tämmösiin postauksiin vähän enemmän!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos palautteesta, ja toivotaan että seuraavat postaukset miellyttäis sua enemmän! :-)

      Poista
  2. Tykkään tän postauksen sisällöstä, mutta kielellisesti sun eka kappale on hieman outo, minun mielestäni. Panosta hieman kirjoitukseen 😀.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mun mielestä taas tos ekas kappalees ei ollu mitää kielellisesti outoa :D kiva postaus, ehkä voisit selittää kaikista noista vaatteista vähä enemmä? :))

      sori jos on paljon kirjotusvirheitä, kirjottelen kännyllä joten en nää koko tekstiä :'Dd

      Poista
  3. Pidän tällaisista postauksista paljon, mutta kun seuraavan kerran teet samanlaisen toivoisin, että loisit asukokonaisuuksia. Esim. Noiden farkkujen ympärille kokonainen asu tai jonkun teeman mukaan tekisit asuja (esim. Usan kaupungit) :) sulla on tosi kiva blogi

    VastaaPoista
  4. Kiva postaus! Ehkä hieman samaa mieltä edellisen kanssa, mutta silti tykkään! Saa itkki vähä inspistä vaatteisiin!;)

    VastaaPoista
  5. haha ihania vaatteita, mul on lähes samanlainen raitamekko kun minkä oot tohon lisänny :3 se on aivan ihana päällä, suosittelen! mun oma on tosin vaa Vilan et :-))

    VastaaPoista

Muistakaa että ruudun toisellakin puolen on vain ihminen, ja ennenkuin haukut mieti oletko itse täydellinen, kiitos!