8/13/2014

ELÄMÄNI AAKKOSET

Ajattelin tehä tällaisen elämäni aakkoset -postauksen, joita on näkynyt muutama kuukausi sitten monissa blogeissa. Ja vasta nyt mulla tuli sellanen tunne, että tämä olis kiva tehdä. Joten tässä se nyt tulee!

Auringonpaiste - Ihana luonnon valo ja lämpö.

Blogi - Mulle tämä blogi on tullut kokoajan enemmän oman tuntuiseksi ja kivemmaksi, helppo tapa purkaa asioita ja ihana tapa ilmaista itseään.


Camera - Tällä hetkellä yksi tärkeimmistä tavaroista mulle, kuvaaminen on mun mielestä hauskaa ja siinä oppii niin paljon uutta!

IMG_0970

DIY - Rakastan tehdä silloin tällöin jotain pikku juttuja itse, ja oon koittanut keksiä jonkun jonka voisin opettaa myös teille videon tai postauksen muodossa, mutta sitä sopivaa ei ole vielä tullut vastaan :-)

Eläimet - Oikeasti yksi niistä asioista joita en voi vastustaa, pörröisiä, pehmeitä ja suloisia...

Fazerin sininen - Maailman parasta suklaata, niin suussa sulavaa ja täyteläisen makusta, nam!

Golf - Ette ehkä uskoisi musta, mutta kyllä harrastan pienimuotoisesti golfia. Hankin muutama kesä sitten green cardin ja sen jälkeen olen silloin tällöin käynyt kentällä.

IMG_1492

Hopeashampoo - Korvaa mulla värjäämisen, helppo käyttöinen ja tuloksen huomaa muutaman käyttökerran jälkeen.

Inspiraatio - Kun iskee inspiraatio kaikki sujuu niin paljon helpommin, inspiraatiopuuskat on ihan parhaita, silloin näppäimistö melkein sauhuaa, kun pääsee koneen ääreen!

Jyväskylä - Kaupunki jossa olen asunut koko ikäni, sopivan kokoinen, kaunis ja keskellä Suomea.

Koti - Lemppari paikka koko maailmassa, paikka jossa voi ottaa rennosti ja jossa voit huoletta elää.

IMG_2785

Laulaminen - Olen yksi niistä jotka laulavat yksin kotona ollessaan, mutta julkisissa tilanteissa pitävät suunsa niin supussa kuin mahdollista. 

Musiikki - Rakastan kuunnella musiikkia, lähes aina kun oon kotona joku Spotifyn soittolistoista on kokoajan soimassa!

Netflix - Ihan lemppari paikka josta katon leffoja ja TV-sarjoja aina kun on tylsää tai turhaa aikaa.

Onni - Aina on tärkeä olla onnellinen ja positiivinen. Se on se elämän tavoite ainakin minulla, olla onnellinen, ja sitä olen ainakin nyt tällä hetkellä!

IMG_1417

Perhe - Mulla ainakin tärkein asia koko maailmassa, mulla on aivan ihana perhe jonka kanssa tulen todella hyvin toimeen

Quote - Viime aikoina oon tykännyt tosi paljon selailla erilaisia quoteja, ja niissä on aina niin ihanan positiivisia ja osuvia tekstejä!

Rakkaus - No words needed.

Sisukkuus - Älä luovuta, yritä uudelleen... Mulla ainakin on vähän mietittävä noita päässä että jaksan yrittää aina uudelleen ja uudelleen, parantaa suoritusta.

IMG_2277

Tunteet - Osa mun elämää ja jokaisen elämää...

Unelmat - "If you never chase your dream, you will never catch them." Unelmia on tärkeä olla ja ne saattaa olla pieniä tai todella suuria.

Vesi - Lemppari juoma jääkylmänä. Sen lisäksi et sitä voi juoda siinä voi uida, ja uiminen varsinkin kesällä on aivan ihanaa!

Weekend - Viikonloput on khan parhaita, koko viikon kohokohtia. Tän lisäks Weekend festival on yli huomenna ja odotan sitä ihan sikana. 

X - Ed Sheeranin albumi jolla on tosi monia hyviä biisejä, jos ette ole kuunnelleet kannattaa tutustua!

IMG_2559
Ystävät - Ihmisiä joita ilman en pärjäisi... Kyllä te tiedätte
Zzz - Rakastan nukkumista oikeasti, se on ihanaa. Sillon unohtaa kaiken ja aamulla on pirteä kun on nukkunut.

Å - Nyt lyö ihan tyhjää, mitä tähänkin oikein keksisi... 

Äiti - Rakas ihminen johon voi luottaa 100% ja äidin kuuntelee auttaa, lohduttaa ja antaa halin. Äitin kanssa nauretaan myös paljon kaikelle, äiti olet ihana

Öö tota noin niin  - Sanoja joilla paikkaan puheen taukoja, haha. Varsinkin jos en ole ihan loppuun asti miettinyt mitä sanoisin.


Mitkä asiat ovat teille tärkeitä elämässä?

1 kommentti :

Muistakaa että ruudun toisellakin puolen on vain ihminen, ja ennenkuin haukut mieti oletko itse täydellinen, kiitos!