5/19/2014

KESÄ

Kesä on vihdoin täällä, se tuli kuin silmänräpäyksessä. Ulkona on ollut tänään yhtä lämmintä kuin Thaimaassa, hullua. Viime postauksesta on kulunut jo jonkin aikaa. Oon tehnyt niin paljon kaikkea ihanaa nyt lähiaikoina. Viettänyt kavereiden synttäreitä, käynyt pikinikillä, koulussa ja isoimpana juttuna olen täyttänyt 16-vuotta, kyllä juuri minä. Kouluja on jäljellä kaksi viikkoa, ja viimeinen koe yläasteella heitetään pulpetille huomenna, toivottavasti pää on täydemmän tuntuinen kuin viime kokeessa. Keskiviikkona pääsee vähän irrottelemaan, nimittäin lähetään koulun tukarien kanssa Särkänniemeen. Unissa jo Tornado kutsuu kyytiin... Nyt kun alkaa kesä lähestyä ja tulee täysin uudet tuulet, niin alkaa mun blogin ulkoasukin uudistumaan ( heti kun saan vähän jelppiä mun veljeltä).

Tosiaan viime lauantaina oltiin Idan, Elisabethin, Violan ja Anzelikan kanssa piknikillä nopeesti siinä hurahti neljä tuntia, herkutellen, kuvaillen, jutskaillen ja musiikkia kuunnellen. Tän jälkeen kierreltiin vähän keskustassa ja Viola heitti hullun idean et rullaillaan kotiin! Eipä siinä mitää pian oltiin rullailemassa kotiin päin, matkaa oli siis noin 10km. Kotiin tullessa oli kyllä ihan voittajafiilis, kun olin vasta kolmatta kertaa rullailemassa, enkä edes kertaakaan kaatunut! 

Sunnuntaina olikin sitten mun synttärit ja siinä aamulla söin aamupalaa sängyssä ja sitten siirryinkin ulos nauttimaan auringon valosta. Olin luvannut nähdä Elisabethiä keskustassa ja sitten lähin keskustaan päin ja kierreltiin kauppoja ja sitten Ellu ehdotti et lähetään tuonne puistoon kuvaamaan. Tietenkin mä innostuin, siinä sitten lähettiin sinne puistoo ja Ellu kokoaja vähä kävelee mun eessä, mä tyytyväisenä vaan hidastan ja en siitä välitä. Sitten yhtäkkiä Viola ja Ida juoksee mun luo ja ne oli järjestäny mulle yllärisyndepiknikin! Ne oli ostanu kaikkee, mansikoita, juotavaa, suklaata ja jätskii. Siinä sitten taas herkuteltiin ja pelailtiin! Oli ihan huippu synttäripäivä, kiitos tytöt! 









-matilda

2 kommenttia :

  1. Ihania kuvia ja noi sun hiukset on jtn niin täydellistä♥

    VastaaPoista
  2. miten saat sun blogin ulkoasun täysin valkoiseks? :)

    VastaaPoista

Muistakaa että ruudun toisellakin puolen on vain ihminen, ja ennenkuin haukut mieti oletko itse täydellinen, kiitos!