4/03/2014

happy

Heloou ihanat, oon jotenkin tosi iloinen, vaikka olenkin kaksi viimeistä päivää makoillut sängynpohjalla kuumeessa, oon iloinen keväästä. Ulkona on aurinkoista, ja alkaa olla jo suht lämmintäkin. Olen iloinen myös siitä, että sain vihdoin muutettua mun huoneen sellaiseksi joksi olen sen jo pitkään halunnut. Olen myös tehnyt viime aikoina päätöksiä videoista. Päätin, että alan julkaisemaan  joka sunnuntai jonkin moisen videon,  viime sunnuntaina julkaisin mydayn jonka voitte käydä katsomassa TÄSTÄ. Ensi sunnuntain video on jo tehty ja odottaa vain julkistamista! 
Onko arvauksia mikä video sieltä on tulossa... 

Tällä viikolla en ole hirveesti kummempia puuhaillut, noh...  maanantaina chillailin vaan kotona, tein läksyjä, söin ja katoin netflixiä. Tiistaina olin koko päivän Elisabethin kanssa, syötiin, kuvailtiin (myös videoa, saa nähdä tuleeko se joskus julki) ja naurettiin mahat kippuralla. 




♥ matilda

6 kommenttia :

  1. Mistä noi sun kuvan vaatteet on? Ja onko jonkinlaista huone videoo tulos?
    Pidän tosi paljon sun videoista ja blogista, joten mua ei haittaa vaikka julkaisisitkin videoita ja postauksia useemmin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. paita on h&m:ltä ja housut Pull&Bearista :) Kiitos paljon ★

      Poista
  2. Oiiii rakastuin noihin housuihin!

    elamanikuvina.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Voisitko kertoo et mite oot saanu ton instagram jutun tohon reunaan? Ja mielellää aika tarkasti:)) ois tosi paljon apua!! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Paina ekana sitä juttua, ja sitte täytät ne tiedot ja lisäät html koodin :)

      Poista

Muistakaa että ruudun toisellakin puolen on vain ihminen, ja ennenkuin haukut mieti oletko itse täydellinen, kiitos!