3/23/2014

back in business


Hellurei!

Nyt on aika palata takaisin tällaisiin arkipostauksiin, koska alkaa ne onnistuneet kuvat Teneriffalta olla niin sanotusti "finito". Koko viikon satoi lunta ja oli kylmää, eilen vihdoin tuli aurinko ja heräs ajatukset taas, että ihana kevät, mutta arvaatkaapas millainen sää tänään olikaan. Satoi koko päivän vettä...  

Kuluneen viikon aikana oon aloittanut katsomaan kahta uutta sarjaa, Teen Wolf ja Under the dome. Oon jäänyt koukkuun molempiin, ajan käytön kannalta vähän huono juttu, koska saatan tulla koulusta kotiin ja katsoa kymmeneen asti vain jakso jakson perään. Mutta esim. tuo Under the dome on sellainen jota mun piti alkaa silloin jo telkkarista katsomaan, mutta en osaa enää kattoo sarjoja tv:stä. Aina pitäis olla tiettyyn aikaan istumassa tv:n ääressä, ei yhtään mun juttu. Mielummin katon Netflix:sistä tai HDFIN: istä!

Viime viikko kului mulla kavereiden, koulun ja kotona höntsäilyn parissa. Torstain olin kotona kipeenä ja nukuin ja illalla katoin noita edellä mainittuja sarjoja. Perjantaina sain viime jakson todistuksen ja keskiarvo oli todella yllättävä, en olisi ikinä arvannut sitä, 9.5 ehkä osasyy oli se että suurin osa arvioiduista aineista oli niitä mun vahvuuksiani... Perjantaina myös Olga tuli meille yöksi ja katsottiin illalla muutama leffa ja Lauantai aamuna kuvailtiin aurinkoisessa säässä. Tänään Viola ja Anzelika tuli meille ja ajatuksena oli mennä kuvailemaan, mutta tosiaankin ulkona satoi vettä. Katottiin sitten Frozen, joka oli yllättävän hyvä ja sateen lakattua nappastiin muutamat kuvat.







Ehdotelkaas videoideoita, mulla olis tarkotuksena ens viikonloppuna tehdä uutta videota!
Onkos teillä jotain sarjoja joita suosittelisitte katsomaan? 

-matilda

8 kommenttia :

  1. Uskomattoman hieno banneri sulla!

    VastaaPoista
  2. Ihan älyttömän kiva ulkoasu! Ja ihanan keväisiä kuvia (: sait musta kyllä uuden lukijan

    käy toki tsekkaamassa mun blogi jos löytyy aikaa :)
    vilmarooosa.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Vauu☺ millä oot tehny tuon bannerin:)?

    VastaaPoista
  4. Miten oot saanu tonne reunaan tuon instagram jutun? Ite oon koittanu saada sitä, mutta en vaan tiedä miten, ja kaveritkaan ei osaa auttaa :/ kiitti jos voit helpata:) ja tosi ihana blogi sulla❤💕

    VastaaPoista

Muistakaa että ruudun toisellakin puolen on vain ihminen, ja ennenkuin haukut mieti oletko itse täydellinen, kiitos!